PC Vs APP

Sidder her onsdag aften og vil se fjernsyn på computeren(Mac), men den vil ikke afspille, den bliver ved med at loade, Prøver så at hente Appen til min iphone, som kan vise det ønskede fjernsyn med det samme.

Begge enheder kører på det samme Wifi-net?

Hvordan kan de være at der er forskel? og hvad kan de være der gør jeg ikke kan se fjernsyn på nettet (play.tdc.dk) ?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rasmol, 

Først og fremmest velkommen til TDC Forum. 

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd. Jeg vil anbefale dig, at du bruger Google Chrome som browser, da det er den browser, som vi anbefaler. Det burde virke Glad humørikon

Hej Andreas

Vi har nu prøvet at hente Chrome, men det virker stadig ikke mens appen kører helt fint.

Kan det være noget med opkoblingen eller den trådløse forbindelse?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan det sagtens. 

Du kan prøve at tilslutte et internetkabel til din computer, og hjælper det ikke, så kan du hente ViewRight og afspille fra enten Firefox eller Internet Explorer. 

Kommer det ikke til at virke, så vil jeg anbefale dig, at du kontakter vores Hotline

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)