PC mister forbindelsen til internettet

• ano
  • 0 kommentarer
Hejsa,

Jeg oplever tit problemer med mit trådløse internet.

Jeg har min homeduo box til den har jeg tilsluttet en switch, hvor i jeg har sat et accespoint i. Jeg har deaktiveret alt der har med wireless i homeduo boxen, dvs. at jeg ikke bruger wirelessdelen i homeduo boxen.

Jeg kan løse problemet ved at lave en ipconfig /release - ipconfig /renew fra en command prompt.

Jeg ved med 100% sikkerhed at det ikke har noget med mit accesspoint at gøre, fordi hvis jeg flytter det til en anden internet forbindelse sker dette ikke.

Jeg ved at der er flere der oplevere dette problem.

Er der en løsning til dette eller hvordan?

Derudover undre det mig lidt at TDC sidder så hårdt på deres adgang til deres udstyr, her tænker jeg på hvis man nu gerne vil have sin egen router på internettet. Tit er det udstyr man selv vil tilslutte bedre end det TDC levere.

Hvorfor siger TDC ikke bare her er username og password til vores routere - ALT config er på eget ansvar, hvis du tilslutter eget udstyr, men hvis du ændre vores config, har vi retten til at enten lukke for forbindelsen eller ændre konfigen i TDCs udstyr tilbage til default.

Med venlig hilsen

Ano

6 Kommentarer

se: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25060

Hej,

Tak for dit svar - men som jeg skriver, så bruger jeg slet ikke den wireless del i homeboxen, men mine egne accespoints

Du kan ringe til TDC's kunderservice, og bede dem overvåge linjen. Så kan de se om det er udstyret eller selve linjen der gør knuder. Glad humørikon

Linien fejler intet, da andet udstyr jeg har tilsluttet virker fint

Hallo Arno ! Hvis du har instaleret flere en to brovsere , kan det være grunden . Man skal gøre en til sin Standartbrovser og så må man også godt have entil . Men ikke flere , undtaget er Chrom , da den bruges til Google Eart . Helt sikker er dette dog ikke . Men da jeg fjernede en tredje gik det igen fint hos mig .

Hilsen Chris !

Jeg har haft store problemer med TDC boksen, hvor Windows 7 engang imellem ikke kunne koble på Internettet. Fik det løst med følgende kommando: netsh winsock reset

Der er andre reset muligheder med netsh som man også kan forsøge sig med.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)