Pc "låser"

• Bruger
  • 22 kommentarer
Min pc er pludselig begyndt på at "låse", når jeg f.eks. vil skifte fra een side til en anden eller skifte til et link og osse når jeg benytter "frem-og-tilbage" pilene øverst til venstre.  

Hvad er årsagen til det  ?  - har aldrig oplevet det før.

Mvh Bente.

4 Kommentarer

Hej Bente

Har du  tjekket om det sidste nye java er indstalleret? 

Gå ind på TDC-testside og opdater java og flash, også selvom der måske står det ikke er nødvendigt.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Og så syns jeg lige du skal læse denne tråd om to små programmer der kan sørge for at din java altid er opdateret. Bare et forslag. Opdateringspogrammet Heimdal Agenten

Ud over dette har jeg ikke flere forslag.:D

Skriv gerne om det hjælper eller om problemet forsætter. Skriv evt. hvilken browser du bruger.

Hej Maja, og tusind tak for din løsning, som jeg har fulgt  -  og det fungerer tilsyneladende. Men samtidig med at  jeg installerede opdateringer, kom der en meddelelse: "an attempt to install a browser toolbar was blocked". Jeg klikkede den bare væk, men hvad gør jeg, hvis meddelelsen kommer igen ?

Mvh Bente

På siden hvor der står flash, er der er markering ud for "Yes, install Google Chrome - optional (22.16 MB)" . Hvis ikke den markering fjernes, indstalleres browseren:  Google Chrome. Vil du ikke ha den installeret på din pc, kan du finde den i  "Start - Kontrolpanel - fjern programmer" og afinstaller den der.

Hvis du ved en fejl får installeret en Værktøjslinie i din browser, kan du højreklikke på menulinien, lige under adresse feltet. Der vil du kunne se der står "....Toolbar" .  Fjern markeringen eller afinstaller værktøjslinien i "tilføj / fjern programmer".

Redigeret tilført

slettet værktøjslinie og sat Browser i stedet for.

Takker mange gange. Der er altid en go' forklaring !

Mvh Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P