Pauser i musikken,

Har netop fået TDC playliste med netop den musik, jeg gerne vil høre på min mobil - android, men der er pauser og ophold i musikken, når den afspilles. Pauser af længere varighed - og herefter fortsætter musikken igen, der hvor den stoppede, hvilket gør musiknumrene meget lange, inden de er færdige - og ganske irriterende.

Der er også en lang pause inden næste musiknummer går igang.

Hvad er galt?

Problemet er kun på min mobil - ikke på min pc'er.

Er iøvrigt meget glad og tilfreds med at kunne hente musik på TDC play,

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Birgitte-t, og velkommen til TDC forum.

Jeg forstår på dit spørgsmål, at musikken kun hakker på din mobil, og alt virker som det skal på computeren.

For at forklare det, vil jeg gerne høre dig om det har virket på mobilen førhen? har lyden altid hakket, eller?

Mit synspunkt på dette problem ligger i at mobilen er af ældre dato.

Vi snakker om mobilens alder, mobilens ydevne , og musikkens krav til afspilning.

Den er simpelthen for langsom i softwaren (styresystemet) og i selve mobilens indmad (hardware) til at trække musikken stabilt.

Jeg anbefaler du udskifter din mobil, hvis du vil opleve musikken bedre og mere stabilt.

Endvidere kunne det også ske dækningen ikke var for god, hvor du bor. Hvormange streger har du i signal på mobilen? Dette kunne også have indflydelse på hentningen og streamningen af musikken.

Håber du kunne bruge dette lille svar :-)

Mvh Lennart.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

En hjælp til en mulig løsning kunne være hvis mobilen indeholder android 1.6 version - at opdatere den, hvis dette er muligt.

Held og lykke.

Mvh Lennart.

Tak for svaret.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$