Pause funktion på ny digital modtager

Jeg har d.d. modtaget en ny digital modtager da den tidligere var defekt. Det er den nye og lille Cisco box, men jeg kan ikke pause en optagelse eller spole tilbage. Modtageren melder ""pause er ikke tilgængelig. Digitalmodtageren med optage funktion er slukket eller under opstart". Jeg har forsøgt at genstarte HomeBox og digital modtager i nævnte rækkefølge. Nogen forslag til problemløsning?

2 Kommentarer

Hej Michaelsen

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af at høre at din optage funktion ikke virker på din nye tv-box. Det kan skyldes at optagefunktionen stadig sidder på din gamle tv-box. Det er ret let af løse, men desværre ikke noget du selv kan gøre.

Derfor er du nødt til at kontakte vores hotline telefoniske, så kan de hjælpe dig, med at få det til at virke med det samme. Du finder vores kontaktinformationer her:

tdc.dk/kontakt

Hilsen Line

Hej Line

Tak for dit svar. Det er gjort og nu virker pause, spole frem og tilbage lidt bedre, men boksen synes stadigvæk voldsom ustabil ift. tidligere modeller. Ofte virker pausefunktionen fortsat ikke. "Virker midlertidigt ikke" siger den. Andre gange fryser den fast og reagerer ikke på kommando. Er der en ny softwarerelease på vej til den boks eller hvad kan jeg forvente?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)