Password til mail

Hej

Jeg er ny hos TDC med Home Duo

Når man skal sætte sit mailprogram op, skal man bruge et password

kan man så selv vælge sit eget password

Der står man skulle modtage et password når man får sin ordrebekræftelse, det har jeg ikke fået

og hvad med password til emailadresser?

Hilsen Hencom 

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hencom

Her er lige et uddrag af et svar jeg har givet på et lignende spørgsmål:

Password eller adgangskode  det er det du får oplyst af TDC når du opretter Internetabonnement. Det bruger du når du første gang går på nettet og registrerer dit internetabonnement. Så efterfølgende opretter du den mailadresse som er indbefattet i dit abonnement, - og her får du oplyst en ny adgangskode eller password som kun er gyldig sammen med din mailadresse når du skal opsætte postkonto i en mailklient eller tilknytte mailadressen til selvbetjening/webmail. Det er dette og kun det password/adgangskode som kan bruges sammen med mailadressen ligegyldigt hvor du opretter mailkonto.

Hvis du ikke har modtaget oplysninger om og et Password tilsendt fra TDC, skal du nok rette henvendelse til kundeservice på tlf. 80808010.

Først når du har oprettet mailadresse og adgang til selvbetjening og tilknyttet mailadresse og oprettet adgang til Mailbox, vil du have mulighed for at ændre password til mail.

Prøv at gå ind på Hjælp og support-siderne. Her kan du finde en masse links til oplysninger og vejledninger netop til opstart og tilmeldinger til de services så du kan komme godt igang.

Jeg håber at disse oplysninger kan hjælpe dig på vej

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P