Svar

Password til homedisk

Da jeg ike kan kan oprette netværksdrev automatisk på min windows 7 maskine, skal det jo gøres manuelt.

Jeg har nøje fulgt vejledningen og har fået brugernavn og password, som skal bruges, men det virker ikke !!

Følgende er skrevet som vejledningen foreskriver:

Tilknyt netværksdrev. (i mit tilfælde bliver det til drev X ) \homediskhomedisk.

Uanset hvor mange gange jeg taster : admin + password, sker der ikke mere. Den vil ikke acceptere brugernavn og/eller password.

Hvad gør jeg???

icon

Bedste svar af Stephen1 1 juni 2011, 14:07

Ja, hvis du laver en reset, bliver fabriksindstillingerne gendannet, hvorefter du kan starte forfra med registreringen af HomeDisken.

Jeg har ikke umiddelbart noget andet forslag end at prøve en reset, og så håbe, at det løser problemet. Det fremgår dog af en tidligere tråd i dette forum, at en reset af HomeDisken som udgangspunkt ikke løser en "fejl 53", så det er ikke sikkert, at en reset løser dit problem - men lad os håbe det Blinkende humørikon

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MyOwn

Der er formentlig ikke noget i vejen med brugernavn eller password, men det er muligt, at din pc ikke har ordentlig forbindelse med HomeDisken. Der er derfpr lige nogle få spørgsmål, som det måske kunne hjælpe at få afklaret:

Har du prøvet automatisk oprettelse af netværksdrev?

Har du fået gennemført Trin 3 i installationsvejlednigen og fået registreret HomeDisken?

Har du ikonet "TDC HomeDisk Medieafspiller" på din pc's skrivebord - og virker det?

Kan du tilgå HomeDisken ved at skrive ordet "homedisk" eller http://192.168.1.5 i din browsers adressefelt?

Mvh Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Husk også at kontrollere på selvbetjening af den er registreret. Hvis den ikke er blevet registreret på dit abbonement vil den heller ikke virke.

Vh

Peter

Jeg har præcis samme problem.. Det er lidt irriterende.. 

1. Ja, har prøvet automatisk oprettelse med netconnect, men får fejl 53. Derfor den manuelle tilknytning.

2. Ja, HomeDisk er registreret.

3. Nej, har ikke noget ikon på skrivebordet.

4. Ja, kan sagtens tilgå homedisken både med "homedisk og ip" i browseren.

Jeg har endda hentet app til min android, og kan også tilgå den derfra.

Hvis man laver en reset af homedisken, bliver den så sat tilbage som fabriksny?

Hvis ja, kan jeg jo prøve en gang til helt fra bunden af. Kunne forestille sig at man et eller andet sted havde fået lavet en fejl, hvilket så gjorde et eller andet mærkeligt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, hvis du laver en reset, bliver fabriksindstillingerne gendannet, hvorefter du kan starte forfra med registreringen af HomeDisken.

Jeg har ikke umiddelbart noget andet forslag end at prøve en reset, og så håbe, at det løser problemet. Det fremgår dog af en tidligere tråd i dette forum, at en reset af HomeDisken som udgangspunkt ikke løser en "fejl 53", så det er ikke sikkert, at en reset løser dit problem - men lad os håbe det Blinkende humørikon

Jeg mener og kunne huske at en reset af HomeDisken Betyder at du skal vente jeg mener at kundeservice siger at der skal gå 48 timer før man prøver og indstalere den igen men ellers prøv og ringe til hot line på fredag så kan de hjælpe der fra

Login problem til TDC-Homedisk:

på vores Homedisk er det ikke tilstrækkeligt at anvende brugernavnet: admin

Vi er nødt til at skrive brugernavnet som

homediskadmin

og så det tildelte password.

Det gælder på pc'er med Windows 7 Home Premium

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(