Password email

• sbn
  • 0 kommentarer
Hej kan nogen hjælpe mig med mit password i mailkontoen?

Jeg har forstået sådan at man kan ændre passw. for sin email konto i webmail, er det korrekt?

I så fald, hvorfor vil min outlook ikke acceptere det?

hilsen sbn

16 Kommentarer

Hej sbn

Velkommen til TDCforum.

Der en lige en anden bruger der har næsten samme spørgsmål.

Jeg anbefaler at læse mit svar her:/t5/Bredb%C3%A5nd/Kan-ikke-%C3%A6ndre-password-p%C3%A5-min-mail/td-p/10821

Ser frem til at svare på yderlige spørgsmål, (hvis jeg kanBlinkende humørikon)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sbn

Prøv at læse det svar jeg har givet tidligere i en lignende tråd:

/t5/Mit-TDC/ADGANGSKODE-TIL-MAILOPS%C3%86TNING/m-p/2468#M407

Hej KPN

Efter det, jeg har været igen angående pasword. Er jeg lidt forsigtig med at råde andre brugere til at skifte pasword. Hvis et pasword fornyes hos TDC, virker det nye pasword så også hos yousee?

Hvis ikke sbn skal bruge det samme pasword begge steder, er der ikke noget at være nærvøs for.

Omdømme 2

Hej Maja

Det det drejer sig om her er såvidt jeg har forstået det, er at skifte password til sin e-mail kontoopsætning, det har kun indflydelse på adgang til tdc's postserver, altså når du skal sende og modtage mails i din mailklient. Det er altså knyttet til din mailadresse. Det du tænker på er formentlig dit TDC login som du feks. bruger for at logge ind her på forum , selvbetjening , eller webmail. Det er altså to forskellige ting.

Omdømme 2

Det man gør helt konkret for at skifte password til sin mailadresse er følgende:

Man skal have adgang til webmail ved hjælp af sit TDC-login.

Start på siden "Mit TDC" og vælg Mail og TDC Login.

Du er nu på forsiden af Webmail

I menuen til venster vælger du Indstillinger og derefter Password

Du kommer nu på siden hvor du vælger nyt Password og Gentag nyt password og klikker Gem.

Du har nu skiftet password for alle de 5 mailadresser som kan oprettes i din Mailboks/webmail

Efterfølgende skal det nye password bruges i din postkontoopsætning i dit postprogram/mailklient.

Så let var det -Glad humørikon og du har stadigvæk dit TDC login som intet har med denne operation at gøre udover at give adgang til Webmail.  Blinkende humørikon

det er rigtignok at spørgeren spørger til server-pasword, Det er mig der sover. Undskyld spn.

Hej KPN

Jeg tror selvfølgelig på hvad du siger, men er du sikker på at paswordet til kontoopsætningen kan skiftes der hvor du siger i indlægget?

Som du nok kan huske, var det jo det password som jeg ringede ind for at få et nyt. Jeg har  flere gange skiftet pasword. der hvor du siger og det har da kun været til selvbetjeningssiden. Har jeg nu misforstået noget igen?

Til spn: Det pasword du vil skifte, har jeg ikke selv skiftet, jeg fik det da jeg ringede til TDC. Så der kan jeg ikke råde dig.

Omdømme 2

Hej igen Maja

Det jeg har angivet i mit sidste indlæg er den rigtige fremgangsmåde for at skifte password til sine mailadresser. Jeg har lige prøvet det af og selvfølgelig virker det i min mailklient for jeg har lige modtaget svarmail her fra forum.

Jo - Maja det er fremgangsmåden Blinkende humørikon

Jeg har lige været inde og kikke der hvor du sagde. Det ser desvære ud til at du har ret. Jeg er ikke meget for at gi' mig, men jeg må vel hellere bide i det sure ævle  og si' ok.Humørikon med tunge

Omdømme 2

Jeg vil lige tilføje for at lette forståelsen af det jeg skriver i mit sidste svar, at jeg har andre pc'er kørende sideløbende med den jeg sidder ved nu. Der er af og til en der ringer og beder mig om hjælp. Meget glad humørikon 

Ja ja ja jeg har forstået det  du behøver jo ikke jokke i det  velMeget glad humørikon

Omdømme 2

Hej igen maja

Det var da heller ikke for at træde på dig,   Meget glad humørikon   det var da hvis du undrede dig over hvordan jeg sådan lige her og nu kunne prøve tingene af.

Men OK Maja, min anvisning var også mere rettet til spørgeren, hvis spørgsmål jo netop gik på at man kunne skifte password, men der var jo en anden ting: Hvorfor det ikke virkede i Outlook. Der kan jeg kun sige at det burde det også gøre. Man skal huske at genstarte mailklienten når men har ændret på postkontoopsætningen.

Jamen jeg sidder her og knækker sammen af grin over det du skrev.Det var derfor du fik en smiley der rækker tunge Humørikon med tunge

Tak for svar. det hjalp ikke. Jeg får fejlmedd.:
Opgaven 'x.xxxxx@lite.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x80042108) : 'Outlook kan ikke oprette forbindelse til e-mail-serveren til indgående post (POP3). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'
Hvard siger forum til det?

Hilsen sbn

Efter opfordring fra sbn, har jeg krydset email adressen i dette indlæg.

sbn har på opfordring sendt en PM til mig.

Hilsen

Patrick - moderator

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, sbn.

jeg har entlig ikke en løsning.

men du skal passe på med at skrive din eller andres email adresser her i forum, idet det er et forum som alle kan se er der også bots og crowlere som samler email adresser og sælger dem til dem som sender spal mail ud..

jeg vil derfor anbafale dig at du skriver en PM(private massage) til en moderator og spørg om de vil rediger den email adresse, til ex. xxx@lite.dk.

Hej miela1

Mange tak for rådet, men den sidste del forstår jeg ikke:

PM(private massage) til en moderator og spørg om de vil rediger den email adresse, til ex. xxx@lite.dk.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du kan skrive en privat meddelse til en moderator så de kan "Kamuflere" mail adressen,

jeg har lagt et link til at skrive til [mod]Patrick

Send en privat meddelelse til Patrick, TDC forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)