Svar

Password

Hejsa. Jeg har fået et problem med min Samsung Galaxy Young. Hidtil er jeg blevet bedt om et password når jeg tænder min telefon, men de sidste 2 dage er det ikke sket, jeg har prøvet at fjerne både batteri og simkort, men stadigvæk bad den ikke om password da jeg tændte telefonen igen. Jeg har ikke lavet  nye indstillinger eller foretaget mig andet som kan være skyld i problemet, og når jeg går ind i indstillinger under placering og sikkerhed, under konfigurer simkortlås, står den til at skulle bede om pinkode.  Er der nogen som kan fortælle mig hvad der er galt?[i]

icon

Bedste svar af mopi 2 marts 2012, 13:30

Hej Emmafrid,

Umildbart lyder det som om en Factory Reset* kunne løse problemmet, hvis dette ikke skulle være tilfældet, syntes jeg du skal henvende dig der hvor du har købt telefonen.

*En Factory Reset sletter alt indhold på din telefon: Beskeder, kontakter osv.

Hilsen

Morten

Se original

2 Kommentarer

Hej Emmafrid,

Umildbart lyder det som om en Factory Reset* kunne løse problemmet, hvis dette ikke skulle være tilfældet, syntes jeg du skal henvende dig der hvor du har købt telefonen.

*En Factory Reset sletter alt indhold på din telefon: Beskeder, kontakter osv.

Hilsen

Morten

Tak for svaret. Tror jeg har fået løst problemet, jeg havde fået slået flightmode til.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)