password


Hej,

 

hvad gør man, når man har skfitet internet udbyder og gerne vil have opsat sin mail i outlook, men password er åbentbart forkert?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Camillaolsen

Velkommen på TDC Forum.

Jeg tror du skal prøve og ringe til Hotline tlf. 80808047.

De kan sikkert hjælpe dig.

Hilsen bbsMeget glad humørikon

Hej camillaolsen

Det er rigtigt , du kan ringe til hotline.

Et pasword til outlook er ikke det pasword du bruger til at logge på forum med.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

ja, det overvejede jeg også. Men jeg har ikke TDC mere som internetudbyder, så...

Hej camillaolsen.

Sorry - så har jeg misforstået dig.

Du må have fået en mail fra din nye udbyder og der burde stå dit nye brugernavn og et pasword til opsætning til et postpogram. Gør der ikke det skal du kontakte din nye internetudbyder.

Ligeledes må der på den nye udbyders hjemmeside stå hvordan du opsætter din outlook.

Held og lykke.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)