Pass word til webmail

Jeg kan ikke finde udaf hvor jeg kan bede om et nyt password til webmailen. Jeg har mit TDC login men ikke passwordet til mailen ?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Har du en registreret mailadresse hos TDC ? har du tilknyttet mailadresse til selvbetjening og har du oprettet Mailboks og adgang til webmail?

Hvis du ikke har det, skal du se på den bekræftelse du har fået da du oprettede bredbånd der fik du oplysninger om password til internet og mail.

Jeg har en registreret mail adresse hos TDC, men mailen med pass word har jeg desværre ikke eller også ligger den i min mail som jeg ikke kan lukke op ! og jeg kan ikke koble webmail til TDC online da jeg ikke har mail passwordet

Mvh Andreas

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Andreas

Så kan jeg ikke se anden udvej for dig end at du må kontakte kundeservice for at få tilsende et nyt Password til Mail.http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Derefter vil jeg anbefale dig at få tilknyttet dit bredbåndsabonnement og mailadresse til selvbetjening, og få oprettet mailboks/webmail. Så har du nemlig altid adgang til at oprette nyt password til mail hvis det skulle blive nødvendigt, og opsætte din mailboks efter dit behov.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)