Pakkedata ikke tilgængelig.

Hey !!!

Håber en eller anden kan hjælpe mig med mit problem. Og hvorfor??? Jo, nu skal I høre min lille historie.....

Igår aftes, en dejlig lun lørdag aften med udsigt til solnedgangen, kørte min kæreste og jeg et sted hen for, at købe noget flis. Så vidt, så godt. Da det var ude på "Lars-tyndskids-mark", brugte vi GPS'en på min mobil, så vi kunne finde derud....og det gik jo så fint, så fint.....lige indtil vi sku' hjem igen. Jeg ku' ikke kommet på internettet, hvorfor jeg så ikke ku' få adgang til GPS-systemet. Fik nedenstående fejlmeddelse, og så var vi ellers overladt helt til os selv. Jeg kan sige så meget, at det tog os 1 time og 9 min., at køre derhen, og det tog 2 timer, at finde hjem igen. Hvad der startede, som en rigtig hyggelig køretur endte med, at blive den mest forfærdelige udflugt, jeg nogensinde har været på. Ja ja, vi kan da oz smile af det nu, men hvor var det bare SÅ irriterende. Så derfor HJÆLP SØGES......!!!

Jeg har normalt adgang til internettet på min mobil, men jeg oplever oftere og oftere, at jeg får fejlmeddelsen: "Pakkedata er ikke tilgængelige. Kontrollér netværkstjenesterne." .....og derefter: "Handlingen kan ikke udføres."

Når jeg nu har adgang til internettet, hvorfor kommer denne meddelse så?

Hvad skal jeg gøre for, at komme på internettet igen?

Jeg har prøvet, at sende teksten "FLY" til 2222, og gemt de modtagne konfigurationsinstillinger, men det hjælper ikke det mindste. Er bange for, at prøve en hel masse, så mobilen går helt i 'ged'.

HJÆLP SØGES - på forhånd tak.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8