Svar

På opdagelse i 'Mit TDC'

Jeg har prøvet lidt mere - hvis jeg fatter interesse for fx en film og søger yderligere oplysninger - og derefter beslutter alligevel ikke at se filmen, da har jeg kun mulighed for at trykke 'blå' knap og derved starte helt forfrfa - dedr burde være en 'retur' - knap.

icon

Bedste svar af MacGyver 3 september 2011, 22:30

Hej skov-per.

Ok, så er jeg med.

Og jo, du kan godt gå tilbage, hvis oplysningerne om en film ikke "fanger" ved første øjekast.

Når du står inde i 100 film på den film, du læser om, men ikke vil se alligevel, skal du blot trykke på pilen lige over Menu-tasten, så går du tilbage til listen igen.

Håbet, at dette løste problemet.

Mvh

MacGyver

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej skov-per.

Velkommen til TDC Forum.

Hvis du mener, at det skulle være muligt, at holde en pause i en film, og fortsætte der, hvor man var kommet til, har du ret. Det ville nemlig være smart at kunne gøre dette, nu da vi kan sætte kanalerne på pause. Det afhænger nok nærmere af, hvad serverne kan klare, nu da der er kommet så mange nyheder på en gang.

Men - hvis man ikke gider at se filmen, hvad skulle man så bruge det til. Blinkende humørikon

Mvh

MacGyver

Nej-jeg mener at hvis jeg søger oplysninger om en given film og jeg så finder ud af, at jeg alligevel ikke vil 'afspille' denne, så mangler der en knap at trykke på for at komme tilbage og evt søge oplysninger om en anden film - som det er nu har jeg kun muligheden for at trykke 'blå' knap og så starte helt forfra på ny søgning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej skov-per.

Ok, så er jeg med.

Og jo, du kan godt gå tilbage, hvis oplysningerne om en film ikke "fanger" ved første øjekast.

Når du står inde i 100 film på den film, du læser om, men ikke vil se alligevel, skal du blot trykke på pilen lige over Menu-tasten, så går du tilbage til listen igen.

Håbet, at dette løste problemet.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8