På eget Wlan med mobilen - indst. probl.

• TMT
  • 0 kommentarer
Har Nokia C7. Den finder eget wlan netv., når hjemme.

Bruger korrekt navn ved login, men på trods vises beskeden: forb. fejl - tjek adg. kode.

Hvilke indstillinger har jeg ikke styr på her???

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal bruge samme kode og SSID(Navn) som når du tilslutter din computer, hvad det er afhænger at hvilken router du har står det enten i instillinger inde i routeren, og eller på en markat i bunden af din router.

Godjul

Selvfølgelig og tak! Internet kan være svært for en gammel nisse. - Nu kan jeg forbinde via 'eget netværk' med besked om, at forbindelsen er oprettet.

Men ... Jeg starter webbrowseren og får beskeden 'forb.fejl - adgang nægtet' og på bunden af siden 'Internet! Handlingen kan ikke udføres.'

Googlede lidt og det ser ud til, at jeg ikke er den eneste der har Wlan probl. med Nokia C7. - Havde glædet mig til at udforske den nye mobil nærmere via eget net. - Har du flere forslag?

Fortsat god jul!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Igen.

Jeg vil forslå at du går over til en nabo eller et andet sted hvor du kan få lov at logge på netwærket med din telefon, hvis du så kan få det til at virke der, er det din router den er galt med og hvis ikke er det din telefon og så er der ikke endet at gøre end at blive med at prøve.

jeg vil så også sige at det er ikke første gang jeg høre at Symbian telefoner(mest Nokia smartphones) har problemer med at gå på Wifi.

Godt nyt år!

Var i TDC butikken igår og logger fint på deres trådløse med min nokia c7. Det samme hos naboen.

Har talt med '80808047' idag og bestilt en homebox, så jeg får en ny router og modem. Tror på at problemet er løst derefter.

Yderligere har jeg planer om at skifte virusbeskyttelse til TDC's Sikkerhedspakke, når den nuværende løber ud i marts. - Godt at have det hele samme sted mht supervision.

Mvh

TMT

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)