Oversigt over TDC-Services, overskueligt og nemt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Til dig, som ofte bruger TDC's services, og måske har bookmarks til tdc's sider, så har jeg her en fantastisk side.

forsiden, tdc.dk, er nemlig ikke just hjælpende, og mit.tdc.dk er for folk med hang til nyheder osv., men hvis man er typen som bare vil bruge TDC's services man betaler for, og egentligt ikke har lyst til at "surfe" rundt på mit.tdc.dk for lige nøjagtigt dét man leder efter, kan man i stedet bruge denne side, med en oversigt over alle de (mest brugte) services og funktioner hos TDC:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_tj

PS: Kunne også godt se for mig, hvis denne side også sættes ind på forsiden, www.tdc.dk, under reklamebjælkerne, da det faktisk er en af de eneste grunde man besøger et teleselskabs hjemmeside, - nemlig at søge hjælp, kontaktoplysninger, betale regninger og bruge services (film, play, webtv, osv.).

At kunne se vejret er selvfølgeligt bare en service for kunderne - ligeledes med nyhederne, men bemærk, at ingen af de andre teleselskaber har en sådan side med nyheder, dagens fotos o.lign., - heller ikke i udlandet.

Der er dog på forsiden af mange udenlandske teleselskaber pressemeddelelser og andre nyheder i footeren. - bare ikke hos TDC! [i]

God Sommer! (af det der nu engang er tilbage)

HeinrichP 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej heinrichp

Genialt med den side, har fluks føjet den til favoritter, thoms up, du er bare genial, tak for det

Hilsen Bente (bbs)Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P