Oversigt over mobil forbrug på selvbetjeningen

Når jeg logger ind på selvbetjeningen og vil følge med i mit mobilforbrug, - så mangler jeg en en samlet oversigt over hvor mange timer/minutter jeg har tilbage den pågældende måned i forhold til de timer jeg betaler for.

Som det er nu, følger forbruget vores kvartalsregning, men det harmonerer jo ikke med at man betaler et fast månedsbeløb, og derfor gerne vil følge med i et specielt forbrug. Ligeledes gælder det samme for datatrafik.

Jeg har andre abbonnementer hos TDC hvor det kan lade sig gøre at få det forkromede overblik [i]

Kan I hjælpe ?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dorte,

Vi er klar over, at visse mobilabonnementer har lidt udfordringer med at følge med i forbruget - vi står ikke langt fra at rulle en løsning ud, men jeg kan desværre ikke give dig en dato Trist humørikon

Hilsen Ulf

et lille råd -jeg ved ikke hvilken mobil du har på min nokia C7 fandt jeg genvejen- log. den lagde jeg på startsiden så trykker du på den og kan se opkaldsvarighed seneste opkald og datatæller. ved tryk på opkaldsvarighed ses udgående opkald bl.a så kan man se hvor meget man har brugt. ditto med data ved tryk på datatæller.

Jeg syntes nemlig det var svært at regne ud på selvbetjening hvem har tid at regne minutter sammen. der kunne jo stå samtaler ialt minutter i stedet for eller sammen med ialt kr. mvh 

Hej. Tak for dit svar Glad humørikon

Jeg kan ikke finde en sådan log på min HTC, men jeg tror heller ikke den kan bruges, for hvis man eks. bruger TDC til TDC, så skal disse samtaler jo heller ikke tælle med i forbrug.

Jge efterlyser en simpel opgørelse der viser at denne måned har du brugt xx taletid, så du har xx taletid tilbage. Ligeledes med dataforbrug. Det fungerer fint på TDC Click og Homemobil Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)