Svar

Overførsel til mp3

Som ny bruger af TDC play kan jeg ikke få mine downloads over på min mp3. Er der nogen som lige har en vejledning ?[i]

icon

Bedste svar af miela1 5 februar 2011, 14:46

Hej, Jer bægge.

der er nogle musik nummere fra play, meget få der kan afspilles på andre enheder, for at du kan gøre det kræver det at din musik afspiller kan afspille musik beskyttet med Microsoft DRM licens(WMA DRM).

jeg har kun Oplever at Creativ Zen kan spille musik fra play, men det kræver at det er et af de nummere der er licens til at det må kopiers, og at man bruger Creativ's program til at overføre musik. ikke en gang Mizrosoft's zune player kan

men gennerelt gælder den regl at man ikke kan.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Øhhh, - lidt flere info, tak!

Hvad er "min MP3"? MP3 er et filformat og ikke en ting.

Mvh FN

Jeg har en mp3 afspiller som kan afspille mp3 og wma format. Jeg har hentet musik via tdc plat, og kan så ikke komme videre.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har ingen erfaring med at afspille musik på andre medier end min computer, - men rent logisk vil jeg antage at årsagen til dit problem er dette:

Musik fra TDC Play er forsynet med en kopibeskyttelse (DRM), der kræver at du skal kunne downloade og jævnligt forny din licens for at kunne afspille musikken.

En sådan licens kan overføres både til en computer og til en mobiltelefon via nettet, men IKKE til en stand alone MP3-afspiller. Derfor kan du ikke afspille musikken på din MP3-afspiller.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jer bægge.

der er nogle musik nummere fra play, meget få der kan afspilles på andre enheder, for at du kan gøre det kræver det at din musik afspiller kan afspille musik beskyttet med Microsoft DRM licens(WMA DRM).

jeg har kun Oplever at Creativ Zen kan spille musik fra play, men det kræver at det er et af de nummere der er licens til at det må kopiers, og at man bruger Creativ's program til at overføre musik. ikke en gang Mizrosoft's zune player kan

men gennerelt gælder den regl at man ikke kan.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)