Overførsel til Homedisk ødelægger netværket

Jeg fik i løbet af ugen min homedisk og fik det tilsluttet og installeret i weekenden. Men problemet er da jeg så skulle til at lægge dokumenter osv over på Homedisken går netværket helt dødt på computeren, så jeg må genstarte windows for at få netværket til at virke igen. Det er sådan på begge mine computere og ligegyldigt og jeg kører trådløst eller med netværkskabel tilsluttet - sidstnævnte skulle bare prøves, det skal virke med trådløst.

Er det så stadig min computer eller måske routeren der laver problemet her eller noget helt tredie?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per_H

Tak fordi at du har valgt at stille dit spørgsmål på Forum.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at få opklaret årsagen til at dette sker.

Derfor har jeg et par spørgsmål:

1. Oplever du at netværket går ned i andre situationer?

2. Kan du beskrive helt præcist, hvad du gør, når du oplever at netværket går ned?

3. Når du overfør filer til Home Disken, kør din computer da trådløst eller med kabel?

Ser frem til at høre fra dig, hvis du evt. har fået fejlen løst, er du meget velkommen til at dele løsningen med os andre her på Forum.

Det er det eneste tidspunkt jeg har oplevet at netværket går ned. Jeg har både haft venner nede med deres computer, overført filer mellem computere og kørt windows media server over netværket uden problemer.

Helt præcist så går netværket ned når jeg kopierer filer til Homedisk'en - det er selvom det er størrere filer eller flere små filer. Jeg har prøvet både at køre trådløst og med kabel.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)