Svar

Overførsel af modtagne fotos fra mobil til PC

Jeg har en Nokia 2760 og modtager af og til mms. Disse billeder vil jeg gerne have over på min PC, ligesom de fotos jeg af og til selv tager med mobilen. Jeg kan ikke finde en fornuftig måde at overføre dem på. Har nogen derude en idé?

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af ibay 6 september 2010, 16:01

Hej.

Du kan overføre dem via Bluetooth. Nogle bærbare har det indbygget. Ellers skal du købe en adabter, hvor der følger en driver og et program med til overførslen. På min mobil, som er en Nokia 2630 går jeg ind i instillinger, så går du ned til forbindelse, trykker der og så står der Bluetooth den vælger du  og når den kommer frem trykker du på til og synlighed. Så skulle overførslen gå i gang. Prøv det og skriv igen hvis det ikke lykkes.

Med venlig hilsen.

Se original

4 Kommentarer

Hej.

Du kan overføre dem via Bluetooth. Nogle bærbare har det indbygget. Ellers skal du købe en adabter, hvor der følger en driver og et program med til overførslen. På min mobil, som er en Nokia 2630 går jeg ind i instillinger, så går du ned til forbindelse, trykker der og så står der Bluetooth den vælger du  og når den kommer frem trykker du på til og synlighed. Så skulle overførslen gå i gang. Prøv det og skriv igen hvis det ikke lykkes.

Med venlig hilsen.

hej.

hvordan kan jeg med kabel overfører mine billeder fra min mobil til min pc,

mobilen er en 2730.

jeg har forsøgt men uden det store resultat.

hvad gør jeg lige .

mobil xxxxxxxx

MvH

Ivan Frandsen

Jeg har fjernet tlf nummer fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen

Martin, Moderator

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Først, vil det være en god ide, hvis du skriver en pm til en Moderator og får dit mobil nr. sletted fra indlæget, da det er it offnligt tilgænligt forum, alså alle kan se hvad du har skrevet. der forer det ikke sikkert at skrive dit teleon nr, email adresser, ovs.

lige hvordan du overføre billeder til computeren fra din telefon, skulle være så nemt som med et digital kamara, du skal sette den til, så skulle der kommer en popup på computer skærmen, der skal du så klikke overfør billeder til computer.

der findes mange framgangs måder afhænig af hvilken telefon, med den måde skulle virke på langt de fleste telefoner.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)