Overførelse

Jeg har lige købt en ny telefon Sony E xperia pro 10 skal have overført mine foto og mine adresser telefon nr.. da kun nogle kom med over med mit simkort hvordan gør jeg det.  Erikfos

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej erikfos

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

De foto, adresser og telefonnumre du har på din gamle mobil, er højst sandsynligt lagret i selve den gamle mobil, du før benyttede. Du skal derfor først overføre disse til en PC – og kan derefter overføre dem fra din PC over på din nye mobil.

Hvordan dette gøres er forskellig fra mobil til mobil – jeg vil derfor henvise dig til manualerne for henholdsvis den gamle og den nye mobil.

Har du yderlige spørgsmål, er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej

Min gammel mobil er en 902c jeg har ikke den gamle manual.

på forhånd tak

erikfos

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan finde brugermanualen til din Sony Ericsson C902 her:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/userguide/c902?cc=dk&lc=da

Har du yderlige spørgsmål, er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

TAK

Hvordan kan jeg overføre telefonnummer fra mobil til computer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sheelot9,

Det kommer helt an på, hvilken telefon, du har. Hvis du har en Android-telefon, kan du vælge at synkronisere dine kontakter med Google - så ligger de altid på nettet, og bliver automatisk overført. Også hvis du får en ny Android, da den holder sig synkroniseret med din Google-konto.

En iPhone synkroniserer kontakterne til iTunes, hvorfra du (vistnok) kan overføre dem til f.eks. Outlook.

Ellers følger der software med til de fleste andre telefoner, hvor du kan installere det på din PC og overføre billeder, kontakter osv. 

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P