Overføre TDCPlay musiknumre mellem SD kort

• 0 kommentarer
Hej

Er der nogen herinde der kan fortælle mig om det kan lade sig gøre at overføre TDCPlay musiknumre mellem SD kort. Jeg har en masse musik liggende på mit gamle SD kort i mobilen som jeg gerne vil have lagt over på et nyt og større kort...

Tak,

Henrik 

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Har ikke prøvet det før, men det er vel bare at sætte begge SD kort op til computeren, og køre sangene sangene over.

Dog kan du ikke afspille sangene på din computer, pga. et specielt format.

Hej

Har prøvet men musikafspilleren genkender ikke længere formatet :-(

Det lader til at jeg ikke længere har de fornødne rettigheder til at afspille musikken...

Nogen ideer..?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey hhas

Jeg kan forestille mig at der er opstået et problem hvis du har skiftet handset leverandør. Der bliver udstedt varianter af licenser for at stille de enkelte mobiler tilfredse. Kan du ridse din historik lidt op?

Et forsøg er at lave en fast track tilknytning på TDC Play web, så kan du se din download historik og overføre din musik igen forudsat at den nye mobil understøtter fast track - overførsel af filer fra computer til mobil

DBH

C

Hej igen

Jeg er mobil-abonnent hos jer, og har som sagt hentet en del musik via TDCPlay ned på mit SD-kort i telefonen. Jeg har imidlertid købt et nyt og større hukommelseskort til telefonen, og har overført musiknumrene fra det gamle til det nye kort via computeren. Problemet er så, at telefonen ikke kan genkende formatet, når jeg forsøger at afspille et nummer fra det nye kort men kun fra det oprindelige hukommelseskort. Er der noget jeg gør forkert, eller kan det bare ikke lade sig gøre pga licenser eller lign..?

Tak,

Henrik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Henrik

Det er tænkeligt at dine licenser er gemt på kortet også.

C

Ja, det er muligt. Jeg har dog bare kopieret alt indhold fra det gamle til det nye hukommelseskort...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)