Overfør Nebbasis E-mail til Mobilt Bredbånd

Hej

Er det muligt at få overført netbasis e-mail til TDC Mobilt bredbånd - 1 Mbit modem abo?

Håber der er nogle der kan svare på det

6 Kommentarer

Hvis du har oplysningerne til Netbasis E-mail (pop3, smtp m.m.) så er det bare at sætte kontoen op på den pc du bruger når du er på farten.

Det er jeg godt klar over at jeg kan hente min mail når jeg er på nettet.

Jeg har et Netbasis abo med 1 email adresse. Email adressen vil jeg gerne overføre til et Mobilt Bredbånd abo.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mundeling

Jeg ved ikke hvad du mener med at overføre mailadressen til Mobilt Bredbånd abonnement.

Hvis du mener, om du kan bruge en mailklient og i dette program opsætte din postkonto og sende og modtage mails? så er svaret ja, ligesom på enhver anden pc og på nøjagtig samme måde.

Hvis du mener noget andet, så måske du kan uddybe dit spørgsmål lidt.  Blinkende humørikon

Svar til indlæg 3:

Ja så er det bare at bruge den e-mail klient der er din foretrukne og sætte det op i denne, lige som jeg skrev Blinkende humørikon

Ok så prøver vi igen

Jeg har en Netbasis konto med tilhørende e-mail adresse

Jeg overvejer at anskaffe mobilt bredbånd hvor man også kan få en tilhørende e-mail adresse

Jeg er ikke interesseret i både at betale for min Netbasis og mobilt bredbånd men vil gerne beholde min nuværende e-mail adresse.

Jeg vil gerne have min nuværende Netbasis e-mail adresse overført til et mobilt bredbånd og efterfølgende vil jeg lukke mit Netbasis abo.

Jeg er rimelig sikker på at hvis du lukker dit netbasis abonnement, så mister du også din e-mail adresse.

Man får ikke en e-mail adresse med når man køber mobilt bredbånd.

Derfor kan du ikke det du gerne vil, men er nødt til at bruge f.eks. TDC freemail hvor man tjekker mail via ens browser: http://mit.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_mit_mail&id=24496 - hvis ikke man vil bruge Gmail (Som også sagtens kan sættes op med en alm. e-mail klient såsom Outlook)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)