overflytning til TDC


  • Deltager
  • 7 kommentarer
Kære TDC.

 

Jeg skrev på forum for et par måneder siden om en succes oplevelse med TDC kundeservice.

 

Jeg er desværre nød til at revidere denne opfattelse.

 

Jeg var lige så glad, da jeg fik fat i en medarbejder fra TDC som kunne hjælpe mig med mit Bredbånd.

vi havde haft problemer med hastigheden på det på vores mobiltelefoner og tablets.

 

Han ville sætte mig op til 40 mb download og 10mb upload. Vi aftalte også at vi skulle lave vores abb. om

til Home Trio Mobil og overflytte 4 mobiler .

 

3 dage senere havde jeg hurtigt internet som lovet og en oprettelse på HT med mobil til 1.5.13

Jeg fik tilsendt 1 simkort !

Da der stadig ikke var sket mere den 15.4 ringede jeg der ind og spurgte efter de resterende sim-kort.

Hun kunne se at de var afsendt sammen med det første kort, men ville sende 3 nye.

Dem modtog jeg og glæden var stor dadet var den 1.5.

Simkortet til hovednummeret virkede med tøsens nummer og de 3 andre virkede ikke !!!

Samme dag kom de 3 første simkort, som så virkede.

 

Konklution :

 

Jeg betaler 1300 kr om måneden for den største Home Trio pakke med 4 tilknyttede mobiler

Kan ikke se hvor meget data jeg bruger på mobilerne...

Min hastighed er sat med igen på mit internet...

Er ekstrem længe om at opdatere mobilforbrug på nettet.

Besværligt at se sit forbrug på nettet...

Har ringet til tdc 3 gange og brugt 72 min på at vente på den i telefonen...

 

Overvejer om TDC er den rigtige læsning for mig og min familie....

Har ellers været en tilfreds kunde i 20 år.

 

Det er mange penge for forringet kvalitet...

 

7 Kommentarer

Hej Tenna

Ja det er da kedeligt at man har en følelse af ikke at få, hvad man regner med.

Jeg tror desværre der er lidt datoforvirring i dit indlæg. I hvertfal har jeg besvær med at finde ud af, hvad det er der er gået galt for kundeservise.

Da jeg ikke vil betale for et app. hvor jeg kommer først i køen, må jeg acceptere at andre end mig ringer til kundeservice på samme tidspunkt som mig. Jeg ved fra min datter, som sidder i et andet firma, at nogle dage ringer ALLE ind og andre dage er ventetiden nede på to min. Du skriver 72 min. Jeg ville sikkert også tabe tålmodigheden, hvis jeg i 25 min. skulle side og vente. I hvertfald ringer jeg meget nødig til min læge mandag morgen.

Det lader til at du har fået første sim-kort og at det virkede, men manglede 3 stk, som du fik senere. Det vil sige at kundeservice havde sendt de første og dem du rykkede efter kom efter tre dage. At de sidste tre ikke virkede, ved jeg ikke hvorfor. Kan det have noget at gøre med at du allerede var registreret for de første fire?

Hvis Knudeservise skulle have klikket på en knap, for at gøre de nye brugbare, er det bestemt en fejl, enten hos den tdc-ansatte du talte med, en fejl i systemet eller en fejl i selve simkortene.

Du skriver disse punkter:

Kan ikke se hvor meget data jeg bruger på mobilerne...

Min hastighed er sat med igen på mit internet...

Er ekstrem længe om at opdatere mobilforbrug på nettet.

Besværligt at se sit forbrug på nettet...

Ja det er da noget hø, men hvorfor skal kundeservise have skylden for det?

Det kan være andre brugere med teknisk viden, kan fortælle dig lidt om de punkter du har skrevet.

Jeg syntes bare det er forvirrende at man skifter til Home Trio med Mobil
Og de ikke sørger for at jeg får den hastighed jeg havde i forvejen.

Har igår modtaget det 3 kort til min ældstes mobil og idag var der et til med til mig. Så :

Jeg har til og med idag modtaget 11 simkort ved denne overflytning.

Syntes bare Det er for dårligt at de ikke giver en den samme hastighed
Som man havde før.

Man betaler jo trods alt lidt om måneden
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

tenna skrev:

Syntes bare Det er for dårligt at de ikke giver en den samme hastighed
Som man havde før.

Hvordan måler du din hastighed og på hvilke enheder?

som jeg gjorde før jeg fik nyt abb.

Trådet på PC

WIFI på Ipad

Wifi på IPHONE

Wifi på HUawei

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

tenna skrev:
som jeg gjorde før jeg fik nyt abb.

Trådet på PC

WIFI på Ipad

Wifi på IPHONE

Wifi på HUawei

Lad os glemme de trådløse forbindelser, de er for ustabile.

Hvordan tester du? Hvilke resultateter fik du før, og hvilke resultater får du nu?

Slukker alt der bruger net.

Sætter pc direkte til router .

Tester på TDC siden

Før 39mb download, 9 mb upload.

Nu 14mb download, 0,5 mb upload

B
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

tenna skrev:
Slukker alt der bruger net.

Sætter pc direkte til router .

Tester på TDC siden

Før 39mb download, 9 mb upload.

Nu 14mb download, 0,5 mb upload

B

Ok. Har du været logget ind i din homebox før? Kassen/modemet fra TDC? Der kan du helt præcist se hvad din forbindelse er sat op til at køre med. Den kan fanges på adressen 192.168.1.1. Brugernavn og adgangskode husker jeg ikke, du har vist fået noget materiale hvor det står.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)