Øv Øv Øv - elendig billedkvalitet ZDF Championsleague

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Skide iriterende at kvaliteten af TV billedet på ZDF er så dårlig her til aften når der er championsleaguekamp mellem Barcelona og Bayern... Jeg oplever konstant pixeleringer og frys... Det er bare ikke godt nok TDC - se nu at få kvaliteten op på jeres produkt !!!

5 Kommentarer

Hej FlemmingD

Så kan jeg fortælle, at jeg også oplever det. Jeg har ikke set så kraftige pixlileringer før. Det der undrer mig er at jeg er yousee- kabel kunde og du er formodentlig TDC kunde.

Underligt at begge former for sinal-modtagelse laver samme fejl. Overrasket humørikon

Jeg har spurt i youseeforum,

http://forum.yousee.dk/showthread.php?3841-Pixileringer&p=19714#post19714

ps. TDC-logon kan også bruges i yousee-forum 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

MajaH skrev:
Så kan jeg fortælle, at jeg også oplever det. Jeg har ikke set så kraftige pixlileringer før. Det der undrer mig er at jeg er yousee- kabel kunde og du er formodentlig TDC kunde.

Yousee har haft alvorlige fejl her til aften (det har de altid når der er Champions League).

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Billedkvaliteten blev bedre i 2. del af kampen efter ca. 60 min.

Og det var ikke kun web TV men også direkte over TDC Home Trio boksen at kvaliteten var dårlig de første 60 min. Jeg håber at TDC snart hæver kvaliteten - i Tyskland kan man jo få kanalen ZDF i HD ... Hvorfor ikke hos TDC ?

droid skrev:

MajaH skrev:Så kan jeg fortælle, at jeg også oplever det. Jeg har ikke set så kraftige pixlileringer før. Det der undrer mig er at jeg er yousee- kabel kunde og du er formodentlig TDC kunde.

Yousee har haft alvorlige fejl her til aften (det har de altid når der er Champions League).

Tak for svaret Droid. Ærgerligt med din(Jeres) fodboldkamp. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

MajaH skrev:

Tak for svaret Droid. Ærgerligt med din(Jeres) fodboldkamp. 

Ja, det er desværre blevet lidt af en tradition, tjeck selv deres facebook.

Yousee har tilsyneladende lavet en del større vedligehold i dag på deres net. Jeg fatter ikke at de akkurat skulle lave det i dag - de ved at de får ørerene i klemme hvis fodbolden bliver ødelagt. Dårlig planlægning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)