Outobackup af outlook express

Jeg har installeret autobackup og det kører fint bortset fra min outlook express

Hvis jeg laver et dukument der skal tages backup af kan jeg med det samme se at autobackup tager fat i det.

Men med med autobackup er dette ikke tilfældet.

Selv om der er mails hver dag er det ikke sikkert der tages backup og her til morges tog den kun en del af de mail der var kommet de sidste 3 dage selv om PC er tændt hver dag.

jeg sad så og arbejdede med det og forsøgte at sende en mail og pludselig tog den så de manglende 10 mails.

Dette har jeg prøvet flere gange jeg gør et eller andet der aktiverer backup af mails, om det er når jeg er inde i autobackup programmet eller i mail programmet eller på webdisk ved jeg ikke.

Claus

8 Kommentarer

kan se det gik lidt hurtigt

Der skal selvfølgelig stå Autobackup i emne

og så skriver jeg 

Men med med autobackup er dette ikke tilfældet.

det skal selvfølgelig være

Men med Outlook express er dette ikke tilfældet

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Er det TDC Webdisk du bruger til Autobackup?

Hvis det er det så er den ikke just kendt for hverken at være særligt velfungerende eller hurtig.

Mvh FN ;-)

Det er TDC webdisk 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Så kommer du nok til at leve med langsommeligheden. Blinkende humørikon

Lidt offtopic, så installerede jeg TDC Webdisk lige på det tidspunkt hvor den blev lanceret for en hel del år siden, og fandt ret hurtigt ud af at det nok ikke lige var noget for mig. Den udgjorde simpelthen en alt for stor belastning for min tålmodighed.

Jeg har stadig nogle ting liggende på selve Webdisken, som jeg ikke kan fjerne fordi det er umuligt for mig at slette filer på den.

Selve programmet til autobackup er forlængst gået tabt fordi jeg formaterer mine computere med "jævne mellemrum", - cirka en gang hvert andet år.

Jeg tror lige jeg vil installere backup-programmet igen. Måske får jeg så nogle erfaringer jeg kan dele med dig eller andre.

Mvh FN ;-)

Kort: Jeg er med på en lytter, fordi jeg er spændt på, om belastningen også blivet for stor for helbredet.Blinkende humørikonMeget glad humørikon

Omdømme 3

Hold da op!

Nu har jeg så installeret backup-programmet. Selve adgangen til Webdisk for at finde programmet foregik med at kigge nogle minutter på dette:

http://bildr.no/view/828135

"Hvis siden er unormalt længe om at blive vist.....", står der på denne meddelelse. 

Come on, - siden er altid unormalt længe om at blive vist. Gal humørikon

Jeg har valgt at lave en backup af mine mails og mine kontaktpersoner, samt af mine Foretrukne (Bogmærker).

Backup'en af mails og kontaktpersoner gik relativt hurtigt. Forklaringen på dette skal måske findes i denne status: Gemt 0 fil, 0 B

http://bildr.no/view/828136

Nu er webdisk så i gang med at lave en backup af mine "Foretrukne".

Foretrukne (Bogmærker) er meget små filer der fylder cirka 100K pr. styk.

Webdisk har indtil videre været en krig af tid om at lave backup af 16 af disse. (Se i bunden af dette billede): http://bildr.no/view/828136

Jeg bør nok lige huske at nævne at min computer/min internetforbindelse på ingen måde er langsom. Den er tværtimod ret hurtig.

No surprise, - Webdisk sucks!

Mvh FN.

Mens jeg har fået fedtet dette indlæg sammen, er webdisk nået til at lave backup af fra før 16 til nu 42 Foretrukne. Jeg har 1074 bogmærker i mappen foretrukne. Det blir' sgu en lang søndag.

Jeg skriver igen engang i slutningen af næste uge når min backup af Foretrukne antagelig er færdig. Meget glad humørikon

Omdømme 3

Nå dada, - ret skal være ret. Nu har Webdisk sørme, med nogen forsinkelse, påbegyndt en backup af min mail og mine kontaktpersoner. 67 er den nået til. Jeg har cirka 6000 mails.

http://bildr.no/view/828144

Antallet af gemte "Foretrukne" er steget fra 42 til 68.

Tjuhej hvor det går. Jeg tror såmænd ikke vi kommer ret meget på den anden side af påsken før jeg kan meddele slutresultatet af denne backup. Meget glad humørikon

Mvh FN ;-)

Der er godt nok længe til jul.Overrasket humørikon (Pas nu på blodtrykket begge to!)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)