Svar

Outlook på 2 pc'ere med samme mail adresse

• av
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg har oprettet den samme mail konto på 2 forskellige pc'ere. Det virker fint, men de mail jeg har hentet på pc 1, bliver ikke hentet hvis jeg efterfølgende hentet mail på pc 2. Nogen det ved om der kan laves om på det?

Av

icon

Bedste svar af KPN1 8 oktober 2010, 22:52

Hej AV

Jeg er lidt i tvivl om jeg har forstået dit spørgsmøl rigtigt - -

Hvis du forsøger at hente de samme mails ind på pc2 - som du engang har hentet ind på pc1, så er der ikke noget at hente ind hvis din konto er opsat til  "ikke at gemme en kopi på serveren",  så må du ind og ændre din kontoopsætning på pc1, således at der gemmes en kopi, som også kan hentes til pc2. Pc2 kan så opsættes til ikke at gemme en kopi, men vil så trække alle mails hjem fra serveren. Hvis du forstår hvad jeg mener Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej av

Der er en anden kunde, som har spurgt om næsten det samme som dig. Det kan være du kan bruge det svar, som Angelika har givet. Du kan se det her:

/t5/Mit-TDC/sortering-af-mails/td-p/1351

Det kan være at du er nød til at lave en hurtig google søgning. Jeg vil foreslå dette:

http://www.google.dk/#hl=da&q=tdc+mail+sorteringsregler

Hvis svaret ikke hjælper dig, er du velkommen til at skrive igen.

Venligst

Patrick

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AV

Jeg er lidt i tvivl om jeg har forstået dit spørgsmøl rigtigt - -

Hvis du forsøger at hente de samme mails ind på pc2 - som du engang har hentet ind på pc1, så er der ikke noget at hente ind hvis din konto er opsat til  "ikke at gemme en kopi på serveren",  så må du ind og ændre din kontoopsætning på pc1, således at der gemmes en kopi, som også kan hentes til pc2. Pc2 kan så opsættes til ikke at gemme en kopi, men vil så trække alle mails hjem fra serveren. Hvis du forstår hvad jeg mener Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Det virker, tak for hjælpenGlad humørikon

Som jeg har skrevet under en anden tråd virker løsningen ikke på Outlook.

Den søgning som Patrick foreslår viser desværre, at der tilsyneladende ikke findes en løsning med Outlook 2007.

Hilsen Ib

Omdømme 2

Hej

Som jeg har forstået det, er det ikke opsætning af regler for sortering af mails det drejer sig om, men om muligheden for at hente de samme mails hjem på 2 forskellige PC'er. Det svar som jeg tidligere har givet i denne tråd er accepteret som løsning på problemet.

Hilsen KPN

Jeg henviser til Patricks svar om sortering. Det er det mit indlæg går på.

Omdømme 2

Hej ibfr

Ja det kan jeg da godt se nu,Meget glad humørikon og så blev jeg endda også lidt klogere af dit svar, så det er gdt nok. Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P