Svar

Outlook og tdc mail

• Deltager
  • 9 kommentarer
Jeg har længe haft mit mailsystem sat op til, at Outlook henter mailsene fra tdc-mailboksen uden at slette dem på serveren. Nu har jeg måttet omformatere computeren og sætte alting op igen. Med lidt besvær lykkedes det mig i dag at få Outlook til at fungere og hente mails ind - men så stjal den alle mailsene, og da jeg efterfølgende åbnede tdc-mail var hele indbakken tom. Kan nogen af jer hjælpe mig med, hvordan jeg kommer tilbage til at Outlook henter uden at slette???

icon

Bedste svar af KsNa 27 december 2012, 19:14

Ja, måske - der er jo lidt forskel på Outlook-versionerne, men under kontoindstillinger - samme sted som du skrev servernavnene til "POP3" og "SMTP", der er en afkrydsning du skal sætte, det står "Gem en kopi på serveren...." eller noget i den stil.

Mvh

Kim

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, måske - der er jo lidt forskel på Outlook-versionerne, men under kontoindstillinger - samme sted som du skrev servernavnene til "POP3" og "SMTP", der er en afkrydsning du skal sætte, det står "Gem en kopi på serveren...." eller noget i den stil.

Mvh

Kim

Tak, Kim - super godt.

Inde i Kontoindstillinger fandt jeg en knap, der hed Flere indstillinger, og derinde fandt jeg en fane, der hed Avanceret, og dér var muligheden for at sætte det flueben, du nævner. Gud ved, om jeg havde fundet det selv.

Stor tak,

Karsten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)