outlook express mail

• POU
  • 0 kommentarer
Har outlook express.

for et par måneder siden dukkede der en firkant med et + indeni op ud for nogle af vore mails, og vi  opserverede, at vi manglede nogle mails fra forskellige personer.

Klikkede vi på denne firkant, blev + til - og der dukkede mails op nedenunder den pågældende mail.

emnet var det samme, men afsender var forskellige personer, bl.a. de manglende mails.

D.v.s. at disse manglende mails ikke blev sorteret i datoorden, men efter emne, selvom programmet er sat op til at sortere i datoorden.

Hvor i vores opsætning mangler der et flueben eller er der et for meget et sted?

vil vore taknemmelig for hjælp.

v.h.

Poul

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej POU

Som standard er Outlook Express opsat til at vise mails med nøjagtigt samme samme emne i en gruppe. Dette kan ændres ved at gå ind i menuen > Funktioner > i undermenuen Indstillinger, og vælg tungen Læsning. Her kan du sætte markering ved Udvid grupperede meddelelser automatisk. Så vil alle mails blive sorteret efter din opsætning.

Så burde det løse dit problem, hvis ikke, så har jeg måske overset en detalje.

Jeg vil også lige nævne muligheden for at opsætte meddelelsesregler for sortering af post, og definere betingelser og handlinger for regler, men det er noget mere avanceret.

Hej KPN!

Det løste noget af problemet, da firkanterne med + nu er firkanter med -  MEEEN mails med samme emne bliver stadigvæk sorteret op under afsenderen af den første mail med dette emne i datoorden.

Dette betyder, at mine mails står som ulæste under emnet og ikke bare i datoorden i indbakken.

Derfor:  Jeg behøver stdaig hjælp.

v.h.

Poul

Omdømme 2

Hej igen

Det har jeg godt nok ikke oplevet som et problem før, men det hjælper jo ikke dig af med dit problemBlinkende humørikon Jeg spekulerer videre over hvordan det løses- eller der er måske en et andet kvikt hoved der har løsningen på dette lille sære problem.  - Jeg skal nok give dig besked hvis jeg finder en brugbar Glad humørikonløsning

For øvrigt - kik lige efter om samtlige mails i samme emnegrp. er mærket med en lille åben kuvert, som betyder at den har været åbnet i mere end ca. 20 sekunder, hvis ikke vil gruppen være markeret som ulæst.

Hej igen KPN

åbne kuverter overalt, så jeg behøver stadig hjælp

v.h.

Poul

Omdømme 2

Surt show det her Trist humørikon jeg tænker forsat så det knager - - - vi må håbe på hjælp fra andre

Omdømme 2

Hej igen

Jeg tænker stadig Meget glad humørikon

En ting du kan prøve - Gå ind på menulinien > vis, under Aktuel visning er der et punkt > Grupper meddelelser efter samtale < er der en markering der, hvis der er, så prøv at fjerne den.

Ellers - - jeg tænker forsatOverrasket humørikon

Hold kæft mand, hvor er du klog.

Det ser ud til, at problemet er løst.

Tusind tak.

v.h.

Poul 

Omdømme 2

Sådan

Det er sådan det skal være - så måske vi har en tilfreds bruger mere - - så dæmper jeg hjerneaktiviteten lidt - Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)