outlook express kan ikke oprette forbindelse

Har fået TDC  Home Duo bredbånd - kan ikke komme på outlook - kommer med følgende fejlkode

kode 633 modemet (eller  en anden forbindelesesenhed) bruges allerede eller er ikke konfigureret korrekt.

Opsætning på Outlook Express er korrekt jvf. vejledning

Opkald står til TDC ringer 16101.

Internet tlf..  virker perfekt

Hjælp har læst alle mulige steder på TDC hjemmesider

Lisbeth

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lisbeth

Velkommenn til forum

Hvis det er en bredbåndsforbindelse du har, så har du vel også åben adgang til internettet.

Hvis du har det så skal du ikke bruge en opkaldsforbindelse når du skal bruge din mailklient.

Gå ind i kontrolpanel og internetindstillinger og kontroller om din internetforbindelse er opsat rigtigt. Klik på tungen Forbindelser og og kontroller opsætningen her.

Prøv om dette kan hjælpe dig, ellers vender du tilbage hertil

Svar på løsning 

Jeg skrev Internet virkede - det vil sige interforbindelsen bør jo være opsat korrekt. Ik

underr forbindelse -  findes 3 punkter

1- ring aldrig til en fobindeslse -såfremt man ændre det - kommer man ikke på nettet

lisbeth

Omdømme 2

Hej igen

Det har du ret i, men spørgsmålet er om der er anført en opkaldsforbindelse i feltet: Indstillinger for opkalds- og VPN forbindelser, hvis der er det skal den fjernes.

Du nævner selv noget om opkald: "Opkald står til TDC ringer 16101". Hvad er det og hvor står det?

Ok jeg tro vi er på sporret

JEG ER PÅ OUTLOOK EXPRESS  FUNKTIONER - KONTI INTERNETTET - ALLE - HER HAR JEG BL. A KONTO SOM HEDDER TDC UNDER EGENSKABER FORBINDELSE STÅR BL.A.. OPRET BROFORBINDELSE ved hjælp af modem næste område "telefonnummer" her står 16101

Jeg har en ide om jeg jeg skal ændre opkald TDC til opkald via "lokalnet"

NB Mit internet virker stadig.

Outlook EXpress er programmet som er installeret på PC

Man kommer lidt rundt i div. Systemet m.v..  Meget sjov at prøve det igen -  

LisbethMeget glad kvinde

Omdømme 2

Hej igen

BINGO - prøv det

så er jeg næsten sikker på at det virker Blinkende humørikon

Hej

indtil videre tak for hjælpen - med det virkede pt ikke - jeg trø ikke køre med i aften -

hvis såfremt er jeg sikker på min internet adgang stopper. vi er på sporret  men det virker ikke endnu- jeg er sikker på det har noget med indstillinger i Outlook "måske opret forbindelse vi -MODEM - min logik siger mig den skal ændres - fjernes hvad ved jeg.

Lisbeth

Omdømme 2

Hej igen Lisbeth

Først skal du sikre dig at indstillinger for opkaldsforbindelse er fjernet, for du skal ikke foretage opkald mere men oprette forbindelse via internettet.  Det gør du ved at åbne Outlook Express, gå ind i menuen Funktioner - Indstillinger og Forbindelse. Ved Indstillinger for Internetforbindelse klikker du på Rediger, så er du i Egenskaber for internet. Sørg for at det store felt "Indstillinger for opkalds- og VPN-forbindelse" er tomt og de andre markeringsmuligheder nedenunder er nedtonet, klik anvend nederst, klik på LAN-indstillinger og fjern alle markeringer her. Klik OK og OK. 

Det drejer sig om at vi skal have din postkonto til at oprette forbindelse til internettet via dit lokalnet(LAN).

Gå ind i menuen Funktioner > Konti. I vinduet Internetkonti marker din konto og åben Egenskaber og Forbindelse, marker Opret altid forbindelse til denne konto med Lokalnet (LAN).

Nu skulle dit postprogram være opsat til at oprette forbindelse via din internetforbindelse.

Jeg håber nu at du får det til at fungere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)