Outlook Express

• una
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej ! Jeg har 2 mail konti,en i outlook express en i hotmail, når jeg vil sende fra outlook , skriver den at den ikke kan sende, da det er en forkert afsender, afsender er min hotmailaddresse, kan nogen sige mig , hvor jeg har indstillet forkert ? Håber på hjælp  VH  Una

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad har du skrevet som afsenderadresse ?

Hvad har du som udgående SMTP server og hvilken port ?

Hej igen ! Jeg er lidt i tvivl om jeg får svaret på den rigtige måde , håber du bærer over med mig. Min mail addresse i outlook er " mailto:xxxxxxxxxxxx@privat.dk " Min udgående server er " asmtp.mail.dk  og min smtp port er 587 . Så langt så godt , det har jeg tjækket, det er åbenbart mn hotmail adresse , der forstyrrer , den er mailto:xxxxxxx@live.dk, den skriver at denne er forkert  og det er den jo også i outlook express, da den hører til hotmail   :-((

Efter en usædvanlig sløv start, har jeg fjernet mail adresse fra indlæg, efter ønske fra skribent.../Patrick

Hej Una

Lars er vist ikke lige i nærheden, så jeg vil godt lige fortælle dig at TDC ikke sender mail fra fremmede domæner videre. Jeg ved at de har sendt meddelelser ud omkring dette.

Det du skal gøre er at opsætte din hotmal-konto efter de anvisninger, som Microsoft viser på denne side:

http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=99d4b13d-13db-40d8-9cdf-172002d4194c

Det er ikke så godt at du har skrevet dine mailadresser  her i forum. For det første kan alle se dem og for det andet er der robotter der søger på diverse websider efter mailadresser. Hvis man skrive sin mailadresse på offentlige steder, er mit råd at camoflere dem som  xxxx@privat.dk og xxxx@live.dk. (Forøvrigt: Hvis det er en hotmail adresse, bør den så ikke hedde  .com i stedet for .dk.?)

Hvis du vil have camofleret dine mailadresser, kan du skrive en PM til Ulf, Chriz eller Patrick , og bede en af dem om at slette dem.

Hej Maja ! Og mange tak for dit svar, men den måde du skriver jeg skal gøre det på, er vel kun når man vil køre de to konti sammen ? det er ikke det jeg vil , de skal være to separate konti . Derfor kan jeg ikke forstå at outlook express skriver - fejl - den forkerte adresse . Og undskyld mine mail adresser , jeg er så uerfaren herinde  VH   Una    Mand frustreret

Hej Maja ! Du må godt bede Patrick om at kryptere     Trist mand     Hilsen  Una

Hej igen ! Jeg har på fornemmelsen at det er en indstillings fejl , der får min outlook express til at afvise af sende , måske jeg bliver nødt til at kontakte TDC , men tak fordi i forsøgte   VH   Una

Hej unu

du skal sørme ikke undskylde.  Vi har alle sammen været nybegyndere. Jeg synes også indimellem at it er noget fanden har skabt. Så op med humøret.

Har du lagt mærke til at jeg har skrevet min forundring over at du har kaldt din hotmailadresse for  xxxx@live.dk  Det plejer at hedde xxxx@live.com når det er en hotmail eller måske en google-mail .

Det må Lars kunne svare på.

Og ja - prøv at ringe til kunde servise. De plejer at være ret godt til at gejde igennem. ellers vender du bare tilbage, så kan det være Lars kan træde hjælpende til.

Du kan da sagtens selv skrive til Patrick. Klik på dette link:

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/5 

og send ham et par ord. Moderatorerne får Forum til at køre, eventuelle it-problemer, må ikke skrives i en PM.

(Jeg skal nok holde øje med din tråd, om dine mailadresser forsvinder.  Blinkende humørikon)

Jubiiii  Maja ! Jeg fandt ud af det  Glad humørikon  der hang en mail i udbakken , som den ikke kunne sende , det var åbenbart et forkert navn   Meget glad kvinde så nu har jeg slettet den  og det hjalp .Men tak for jeres gode indlæg, her i forum.  PS  min hotmail hedder dk   Overrasket kvinde   Mange venlige hilsener  Una

He he - Hvis man selv kan få skidtet til at virke - bliver man en anelse stolt.Meget glad humørikon

Godt gået - una - Den med Hotmailen, tygger jeg lidt på. men sådan er der jo så meget.  Som jeg før har skrevet, så er IT er engang imellem noget fanden har skabt. Blinkende humørikon

Hej Maja ! Ja, det har du godt nok ret i , en lille smule  " jes , jeg kunne  SELV " det er dejligt , men det sætter også tankerne igang , at "snakke" med nogen om det , så tak endnu en gang  ( alligevel )    Meget glad kvinde   og nu har jeg jo også lært lidt mere, ved at skulle være herinde , hvordan gør man det og det , og hvordan finder man nu rundt i de forskellige ting . Jeg er jo en dame på snart 70  og det her en nyt for mig, så .....     Blinkende kvinde   men det er sjpvt , så længe det ikke driller FOR meget    Kvinde griner højt   Mange venlige hilsener  til jer  alle    Una

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)