Outlook E#xpres og Microsoft Outlook

• 0 kommentarer
For ca. tre uger siden holdt min webmail op med at virke. Der kommer en boks op der siger der ikke kan oprettes forbindelse, ligesom at jeg skulle bruge en telefonforbindelse, men jeg har bredbånd hos Telemore.

Jeg har prøvet at ændre paswsword, ændre opsætning, prøvet at køre TDC program til oprettelse og repration af mailprogrammer, men intet virker.

Nu har jeg søgt efter et telefonnummer jeg kunne ringe til, ligesom i gamle dage og få en hotline suppert, men det kan jeg heller ikke finde.

Skal jeg helt lukke kontoen og oprette en ny maiil i et andet "firma" eller mon TDC Webmail nogensinde kan virke igen, for ellers bliver det et større arbejde at skrive mine adresser over i et andet program.

Har ellers haft webmail med samme konto hos TDC i rigtig mange år.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej BVA

Af linket http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5707 fremgår det, at "Alle kunder med et TDC Netbasis, TDC Nettid, TDC Netplus eller TDC Bredbånd abonnement  kan benytte webmail."

Hvis du ikke har et af disse abonnementer, men er kunde hos Telmore, så kan du ikke længere anvende Webmail.

Mvh

Stephen

Hej

Det forstår jeg ikke.

Jeg synes at TDC har reklameret med at alle kan have en TDC-mail den lille version på 10 MB også selvom de ikke er kunder hos TDC.

En mailadresse er ligesom et telefonnummer og den adresse man bor på. Det er pokkers besværligt at skulle ændre den. Hvis man skal skifte mailadresse i tide og utide gælder det da om at finde en mailadresse man forventer man kan blive ved med at have så man ikke pludselig står hu hej og skal give besked til familie og venner.

Med venlig hilsen

Per Eggertsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det er delvis rigtigt at man kan få en mailadr. selvom man ikke er kunde, men det hedder freemail og den kan kun tilgås på nettet, altså ikke med dine mailprogrammer.

Mvh

Kim

23feb11 19:06

Hej Kim

Mange tak for dit hurtige svar.

Hvis du med mailprogrammer mener Outlook og Thunderbird (o.l.) er det o.k.

Jeg har aldrig kunnet fordrage ideen om et ekstra led der ovenikøbet er bundet til en bestemt computer.

Mit brug af disse er ren nødløsning for at kunne få data ud af "data-jail" altså nemt konmverteret til andre filer, da .mht single file fylder en del og kræver at man tilretter mail-navn for hver enkelt mail.

Tænk hvis man kunne kopiere indholdet af en mail-mappe direkte ned i en mappe på pc eller i "skyen" og få dem navngivet

TDC-mail 2011-02-23-kl-19-04 Emne (20tegn) til og fra.mht

Det er et forslag du meget gerne må bære videre.

Jeg har forsøgt at stille det før, men har ikke kunnet finde modtager-kanalen i TDC.

Med venlig hilsen

Per Eggertsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det var sådanne programmer jeg mente.

Men de ting du godt kunne tænke dig at kunne, det kan jeg ikke hjælpe dig med, der må du kontakte TDC, jeg er jo bare kunde hos TDC.

Mvh

Kim

Hej PerEggerten

Jeg synes det er en rigtig god ide, du har fået. Hvis du opretter en ny tråd her /t5/Forslag-Id%C3%A9er/bd-p/forslag, er der større sansynlighed for at dit forslag bliver set af de rigtige TDC-medarbejdere.Blinkende humørikon

Der er i denne tråd skrevet lidt om freemail. Jeg tror, det er blevet nedlagt, til fordel for et netbasic-abbonement til 29 kr. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)