Outlook

Hej

Jeg har problemer med min mail i outlook jeg ikke sende nye mails,besvare eller videresende mails, men jeg kan modtage mails uden problemer og når jeg trykker på ny mail reagerer knappen men der sker intet og ingen fejltekst  -  så hvor mangler eller er de et flueben for meget.

God søndag til alle

[i]

Hilsen

Hans-Erik Hedehusene

5 Kommentarer

Hej Hans-Erik

Prøv at kontrolere opsætningen for udgående server i outlooks egenskaber.
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587.

Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Har det hjulpet?

Hej igen

Det hjalp desværre ikke - øv

Nej

Har du prøvet at hente og køre tdc's mail support?.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18354

Hvis du får en fejlrapport, må du godt kopiere den og paste den ind i et indlæg, men uden personlige oplysninger.

Hej igen igen

Jeg har kørt mailsupporten og alt er OK, men jeg kan stadig ikke sende mails  - "knappen" NY "virker" alt ser rigtigt ud når trykker på lige bort set fra der ikke fremkommer en mail "blanket"

Mange tak for hjælpen indtil videre.

Venlig hilsen

Hans-Erik

Velbekomme Jørgen. Glad humørikon

Det kunne tyde på at det er din mailkliient der laver den fejl. Jeg kender desværre ikke programmet, så jeg ved ikke hvad årsagen kan være.

Hvis du skriver hvilken outlook du har problemer med, (Ekspres, 2003,2007 eller 2010) kan det jo være en bruger, med mere teknisk viden, kan hjælpe dig, med at få tryllet den knap frem. Måske skal du forberede dig på at programmet skal ominstaleres. I så fald skal du huske at gemme dine mail, hvis de ikke er på din webmail.

Krydser fingre for at det ikke bliver nødbendigt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)