Outlook

Jeg har gentagne gange forsøgt at oprette outlook, men da alle indstillinger og koder er bortkomne, vil jeg gerne vide, om nogen ved om det kan lade sige gøre alligevel

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Ja det kan det - hvis din mailadresse er tilknyttet dit TDC-login og oprettet webmail. så kan du i webmail vælge en ny adgangskode, og så kan du opsætte kostkontoen i Outlook Express med din mailadresse og den valgte adgangskode.

Her er et link til opsætning i Outlook Express.  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Hvis det er mailklienten Outlook der er tale om, mener jeg at du skal bruge dit 12 cifrede kundenummer (er ikke helt sikker på dette)

Hvis det er nødvendigt kan du kontakte kundeservice og få oplyst kundenummeret.

Prøv om dette kan hjælpe dig. Vi kan opså prøve at vente og se om der er andre som ved det helt nøjagtigt  Blinkende humørikon

Mvh. KPN

Tak for det.. Prøver det lige af

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Man kan bruge både 12 cifret kontonummer og e-mail adresse til sin Outloog opsætning.

Du er f...., hvis du ikke kan huske dit password.

Dit password til dit TDC-login er ikke (nødvendigvis) dit pasword til din e-mail konto.

Hvis du ikke kan huske dit password til din e-mail konto, er der kun den lange vej: Ring til TDC support og får dit password nulstillet.

Omdømme 2

Hej jeps-92

Det har du ret i. Men har du tilknyttet din mailadresse til dit TDC-login, og oprettet mailbox/webmail, så kan du logge ind på Mail altså på webmail med dit TDC-login og ændre adgangskoden til din mailadresse hvis du har glemt koden. Du angiver bare en ny kode og bekræfter denne, og så kan du oprette postkonto i din mailklient. Så hvis du har oprettet Webmail, så behøver du derfor ingen henvendelse til TDC support, Men har du mistet det 12 cifrede brugernummer, henvender man sig til TDC support for at få det oplyst.  Blinkende humørikon

Det mener jeg du er nødt til at give mig ret i, ellers så kommer du bare med en protest. Meget glad humørikon

Hilsen KPN

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

-> KPN, du har selvfølgelig ret. Fik byttet om på TDC-login og kontonummer.

Konklusion må være:

Kan man sit TDC-login kan man derigennem ændre sit password til sin e-mail konto.

Har man glemt sit TDC-login og har tilmeldt sig SMS service, beder man bare om sit password.

Ellers kan man ringe til TDC support og bede dem nulstille password.

Omdømme 2

Jeps-92 - så ender vi ud med at konkludere det samme. Meget glad humørikon

Men lad os lige prøve her, efter vores lille dabat, at se på det egentlige spørgsmål fra habilo, hvor jeg også havde lidt tvivl om kontoopsætningen i Outlook. Ved du med sikkerhed om man skal bruge det 12 cifrede brugerkontonavn ved mailkontoopsætningen i Outlook 2007, i modsætning til Outlook Express og Outlook 2010, hvor man kan nøjes med at bruge emailadressen og selvfølgelig adgangskoden. For dette svar kan have betydning for habilo.

Hilsen KPN

Omdømme 2

Det her svar omhandler Outlook 2007:

Her har jeg "logon oplysninger" til at være:

Brugernavn: mit 12 cifredenummer

Adgangskode: det password der gælder for e-mail konto (ikke TDC login!)

Bruger oplysninger:

dit navn: Det du nu en gang vil have vist

E-mail adrsse: din email adresse

Man kan sandsynligvis erstatte "Brugernavn" med ens e-mail adresse (har ikke prøvet det)

Når jeg læser habilo's spørgsmål, opfatter jeg det sådan, at han har rimelig styr på opsætning af sin Outlook. Men han mangler 12 cifrede kundenummer og password.

Hvis jeg har midforstået spørgsmåler, så tror jeg sgu mine svar er lidt ligegyldige.

Det kan være habilo skulle præcisere sit spørgsmål Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P