Svar

Outlook 2013

• 0 kommentarer
Hej

Har flyttet vores mail til en ny pc'er med windows 8 og outlook 2013.

Problemet er bare at vores mail i webmailen ikke slettes, når de er "leveret".

What to do ???

icon

Bedste svar af Stephen1 15 marts 2013, 20:29

Hej kops

Jeg kender ikke Outlook 2013, men går ud fra, at der er de samme muligheder for kontoindstillinger som i tidligere versioner af Outlook.

Under avancerede kontoindstillinger (internet-e-mail-indstillinger) kan man sætte et flueben ud for "Gem en kopi af meddelelserne på serveren". Fjerner man dette flueben, så slettes mails i webmailen, når de er "leveret".

Jeg formoder, at der i din Outlook er sat et flueben ud for "Gem en kopi af meddelelserne på serveren".

Mvh

Stephen

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kops

Jeg kender ikke Outlook 2013, men går ud fra, at der er de samme muligheder for kontoindstillinger som i tidligere versioner af Outlook.

Under avancerede kontoindstillinger (internet-e-mail-indstillinger) kan man sætte et flueben ud for "Gem en kopi af meddelelserne på serveren". Fjerner man dette flueben, så slettes mails i webmailen, når de er "leveret".

Jeg formoder, at der i din Outlook er sat et flueben ud for "Gem en kopi af meddelelserne på serveren".

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)