outlook 2010

Jeg har lige installeret outlook 2010  brugt TDCs vejledning og får at vide, at det er korrekt inst. men jeg kan alligevel ikke modtage mail - godt sende , dog står de ikke registreret i sendt post, så det er nok heller ikke ok mangler jeg evt. at aktivere et eller andet, jeg har ikke meget forstand på det tekniske.

Vh Helmers

2 Kommentarer

Hej Helmers.

Hvis du har problemer med at modtage, men godt sende, skal vi havde kigget på de indgående indstillinger.

Jeg vil anbefalde at du kigger guiden igennem én gang til, den finder du her: http://go.tdc.dk/vizze

Du kan også prøve vores mailsupport program som går ind og kontrolere at alt står som det skal. programmet kan du finde her www.tdc.dk/4444 (god vejledning til at bruge det findes her: http://go.tdc.dk/vdwrm

Ellers kan du kontrolere følgende:
1. Server til indgående post står til: pop3.mail.dk
2. Kræv logon med godkendese af sikker adgangskode (SPA) må der ikke være flueben i.
3. under flere indstillinger trykker du på avanceret her skal serveren stå til 110
4. På samme side som punkt 3, må der ikke være flueben i "denne server kræver en krypteret forbindelse"

Hvis alt dette står korrekt, kan det være et antitvirus program eller firewall, som blokere for de indgående mails.

Hvis du har et antivirus program installeret, kan du ofte se på deres hjemmeside hvordan man tillader outlook at modtage mails. Hvis du ikke kan finde det på deres side, må du gerne skrive navnet her inde,

så vil jeg gerne se om jeg kan finde et svar til dig.

Med venlig Hilsen.
Per Koustrup

Tak for hjælpen - nu fungerer det, som det skal - men, men, men jeg har 2 "nye" problemer. 

1. hvordan kan jeg eksportere mine kontaker fra windows live mail over i outlook, jeg har fået eksporteret alle mapper men det vil ikke lykkes med adressekartotektet.

2 selvom windows live mail ikke står til at være standdartmailprogram går alle mine mail alligevel ind der, det må da kunne stoppes, men så længe jeg ikke kan flytte adresserne, tør jeg ikke slette programmet.

Hilsen Helmers

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P