Ordrebekræftelse vedr. Homedisk?

Bestilt en Homedisk onsdag som jeg modtog fredag. I dag har jeg så modtaget en ordrebekræftelse hvori der står: "Din ordre udføres 18 marts 2013".

Vil det sige at Homedisken først kan installereres og virke den 18 marts ?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bjarne-A

Jeg må med skam melde at jeg ikke kan huske hvordan det var da jeg fik min, men jeg mener godt du kan installere den inden den 18 marts, om det så lige virker nu, kan jeg ikke huske.

Håber der er andre på Forum, der kan give dig et bedre svar.

hilsen Bente

Tak for svar.

Når jeg nærlæser står der endda, at jeg skal installere efter kl. 16 den dag ordren bliver udført - altså efter kl. 16 den 18 marts.

Ved ikke om jeg tør prøve at installere i dag søndag?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bjarne-A

Der sker ikke noget ved at tilslutte den i dag, men hvis du er meget i tvivl så prøv at ringe til Hotline.

Deres telefonnr.  http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

hilsen Bente

Hejsa.

Du kan sagtens installere din Homedisk før ordren bliver udført. Husk blot at følg vejledningen og knyt den til din mit.tdc.dk login sammen med dine andre services.

Det er bindingen igennem online systemern til din backup konto som nævnes i brevet. De er formodentligt allerede kørt natten efter du bestilte... Bare et gæt ;o)

Det spiller!

Overførsel til Homedisk tager lidt tid. Startede overførsel kl. 10 i formiddags og er slet ikke færdig endnu!

11600 billeder (23,4 GB) med en hastighed på 580 KB/sekund - omkring 8 timer....:-)

Er det bare så langsom med netværks-overførsel?

Med min USB harddisk klares det på ca. 20 minutter.

Hej igen.

Det burde ikke tage så lang tid... Kan du tjekke om forbindelsen er OK mellem TDC Homebox og Homedisk. Evt. hvis du har et nyt Ethernet kabel at prøve med.

Det kan dog også være din WIFI, hvis du altså kører trådløst med PC´en. USB er direkte overførsel mellem PC og USB harddisk. LAN/WLAN kommunikationen til din Homedisk foregår jo gennem Homeboxen... Så der kan være flere årsager til det går lidt langsomere, men 8 timer bør det ikke tage.

Husk at lade din Homedisk få fred til at generere Online backup nu. Du kan følge status ved på Homediskens hjemmeside at holde øje med svensknøglen i øverste højre hjørne.

Den er gul når der arbejdes på backup, grøn når den er 100% færdig med backup og kan så blive rød hvis der er noget den vil have hjælp til ;o)

Hej Lars og tak for svar,

Har lige snakket med TDC support som kunne se at min installation er OK. Og med hensyn til hastigheden var det meget normalt når det er lan forbindelse.

Homebox, Homedisk og PC'er er alle forbundet med næsten nye cat 5e kabler - kun telefoner kører trådløs.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)