Svar

Optaget TV virker ikke på Multiroom.

På Multiroom. Optagelisten kommer frem. Ved afspil er der sort skærm. På SetTop boksen kam optaget tv godt afspilles. Slukker/tænder SetTop boksen. Derefter kan optaget tv godt afspilles på multiroom, men efter 30 minutter stopper det og sige der ikke er forbindelse til netværket. Men TV og PC virker fint.

Dette sker ret tit. Hvad kan der være galt.

/Poul  

icon

Bedste svar af hj100 18 marts 2012, 20:54

Hej

Prøv at slukke alle boxe incl. modem og vent i 30 sekunder.

Starte med  at tænde for modem, når der er internet forbindelse start digitalboxen, når der er billed på tvet start multioboxene en efter en, det plejer at hjælpe.

Håber det hjælper dig.

Hilsen

hj100

Se original

5 Kommentarer

Hej

Prøv at slukke alle boxe incl. modem og vent i 30 sekunder.

Starte med  at tænde for modem, når der er internet forbindelse start digitalboxen, når der er billed på tvet start multioboxene en efter en, det plejer at hjælpe.

Håber det hjælper dig.

Hilsen

hj100

Ser ud til at virke nu.

Men hvor ofte skal man gøre denne procedure?

Hej

Da jeg fik installeret tdctv for små to år siden, fik jeg den besked, at det er godt at gøre det hver 6 til 8 uge, og når der er problemer, og det har jeg fulgt siden.

Hilsen

hj100

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Taube skrev:
Ser ud til at virke nu.

Men hvor ofte skal man gøre denne procedure?

Har haft TDC tv siden 2005 og faktisk aldrig haft brug for denne procedure, ja vildt men her i hytten kører TDC TV bare perfekt. Hilsen
Så er den gal igen.

I går ingen optaget tv. Slukker det hele og tænder en efter en.

Derefter ok.

Men igen i dag. samme problem, men denne gang kører den optagede film 10-15 minutter og stopper så med flg fejlmelding:

Netværksproblemer har stoppet afspilningen af denne optagelse. Optagelsen er midlertidig ikke tilgængelig.

Det er ikke muligt at afspille optagelser. Kontroller dine digitalmodtagere er forbundet til netværket.

Alt er jo forbundet fint og TV op Gratis film virker.

FÅ NU DEN FEJL RETTET. KONTAKT NU JERES LEVERANDØR-

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P