Optaget TV virker ikke igen igen....

Så er den gal igen. Det var også galt sidst vi så optaget tv på multiboks for ca. 3 uger siden.

I går ingen optaget tv. Slukker det hele og tænder en efter en.

Derefter ok.

Men igen i dag. samme problem, men denne gang kører den optagede film 10-15 minutter og stopper så med flg fejlmelding:

Netværksproblemer har stoppet afspilningen af denne optagelse. Optagelsen er midlertidig ikke tilgængelig.

Det er ikke muligt at afspille optagelser. Kontroller dine digitalmodtagere er forbundet til netværket.

Alt er jo forbundet fint og TV op Gratis film virker.

Det kan jo ikke passe man skal slukke og tænde det hele hver gang..

FÅ NU DEN FEJL RETTET. KONTAKT NU JERES LEVERANDØR.

3 Kommentarer

Oplever også det samme - ikke mindre end to gange stoppede afspilningen af optaget tv to gange, men for mig er det hele boksen der "fryser". Jeg kan ikke skifte over og se tv, slukke maskinen (med mindre jeg hiver stikket ud) eller noget andet.

Efter et stykke tid er der kontakt igen og jeg kan begynde forfra med min optagelse (må spole frem til hvor jeg var).

Men hvad er der der sker - er det tv-boksens internet der ryger (jeg har stadig internet til min pc) og betyder det at det jeg optager ligger på TDC's server (jeg kan ikke finde det inde på den interne harddisk)

Håber der er en tdc-medarbejder der kan komme med svar her

Hej  Taube og grie,

Tak for jeres indlæg.

Det lyder som et rigtigt irriterende problem.

Jeg vedlægger et link til en guide der måske kan løse problemet:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20674

Hvis problemet fortsætter vil jeg anbefale, at I kontakter vores Hotline, se hvordan på følgende link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_kon_hnr

Venlig hilsen

Kristoffer, TDC

Hej.

Fejlmeldte det i går og blev kontaktet af en tekniker om eftermiddagen.

Han "skruede" på nogle parameter som er mellem hoved og multi boksen.

Umiddelbart virker det efterfølgende, men vi overvåger 2 uger hvor fejlmeldinge stadig er åben.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)