Optagelser væk

Hej alle.

Hvem kan hjælpe med dette....

Jeg har sat min harddisk til at optage mange serier fast, i går da jeg så lige ville tjekke var de alle væk. Jeg kiggede i planlagte serieoptagelser, og der står de alle sammen stadig, men uden at den sætter optagelserne igang.

Jeg har så manuelt prøvet at serieoptage nogle, og så registrerer den dem normalt igen. Og lægger en ny serieoptagelse under den gamle, med samme oplysninger....

Mit spørgsmål er hvorfor ? Og kan man genetablere de gamle, eller skal jeg starte helt forfra ?

1 Kommentar

Hej

Jeg har desværre ikke nogen løsning på dit problem, men jeg sidder selv med det samme lige nu.. Jeg optager også rigtig mange serier og ALT er forsvundet! Ligesom hos dig, så står det hele under "planlagte serieoptagelser", men under "planlagte optagelser" findes ikke nogen.. Jeg har prøvet at genstarte boksen flere gange og har downloadet de nyeste opdateringer, men det hjælper intet!! Nu vil jeg så sætte mig til at finde alle de fremtidige optagelser igen.. Rigtig besværligt, for det plejer altid at virke så godt :/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)