Optagelsen starter senere end programstart

Jeg oplever flere gange i ugen at en optagelse først begynder når programmet er startet. Nogle gange er der gået op til 5 min inden boksen optager. Det betyder at jeg ofte er nødt til at optage programmet før, så jeg ikke mister starten.

Er det er generelt problem eller noget jeg selv kan løse?

6 Kommentarer

Hej vi oplever det også tit eller det starter 5 min før og slutter inden, tror det er et generrelt problem hos tdc, det var bedre før da man kodede det enklte program, vi har også den anden dag oplevet at alle vores gemte optagelser pludselig var slettet, skide træls der var jo masser af film osv... oplever i det ??

Mvh Katjakai

Jeg oplever også tit at den sletter alt hvad jeg har optaget. Eller ikke optager det som jeg har planlagt. Det er specielt et problem med serieoptagelser, hvor den næsten hver anden gang "glemmer" at optage programmet.

Det er bare ik oki vi betaler jo ligesom 99 kr om måneden for det skal virke hmm
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AnnemetteHaar,

Der kan forekomme forskydninger i programguiden, eksempelvis hvis der kommer et ekstra nyheds program ind i sendefladen.

Man kan manuelt sætte digitalmodtageren til at starte optagelsen 5 min før og slutte 5 min efter, den planlagte start tid.

Du kan hente brugervejledningen her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=21795

På side 16 kan du se hvordan man gør.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Nu i selv er inde og svare på noget af det, kan i så forklare hvor alle vores gemte optagelser er henne ?? og hvorfor de bliver slettet uden samtykke smiler

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Katjakai,

Som standard er digitalmodtageren sat til at slette de ældste optagelser, når harddisken er ved at være fuld. Hvis ikke du selv har været inde og ændre dette, så det højest sandsynligt derfor du mangler nogle optagelser.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)