Optagelse stopper før tid

Nu er det sket 12 gange i løbet af det sidste halve år. Jeg optager et program, det står til at vare 1 time og 6 minutter. Efter 35 minutter kommer menuen frem og jeg kan nu begynde forfra, slette osv., men jeg ville jo allerhelst bare have lov at se den 1 time og 6 minutter jeg har optaget. Hvis jeg slukker boksen og starter op igen, går ind under optagelser og vælger optagelsen igen, så kan jeg spole frem til selvsamme sted og den stopper igen.

Hold da op hvor er jeg træt af dette her.

mvh

Den snart tidligere tdc trio bruger

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kimborg8464

For at komme med et bud på årsagen har jeg brug for lidt mere info. Jeg går ud fra at du har tjekket, at det ikke er fordi din Harddisk er fyldt op...

Er det helt tilfældigt hvornår du oplever problemet - eller er det f.eks. noget der opstår når du optager en bestemt serie - og i givet fald hvilken (udsendelse, kanal og tidspunkt)

Mvh. Gitte

Prøver lige igen, så ikke ud til at den nye internet explorer 9 synes mit forrige indlæg var sjovt at lave.

Der er 82% ledig på harddisken. Den siger også den har optaget 1 time og 6 minutter. Så det er under afspilningen det går galt, ved godt overskriften er lidt dum.

I går var det Bones kl. 18 det gik ud over. Ellers har det været fodboldkampe, håndboldkampe, x-factor, og så noget fra Discovery også. Så det er i en bred vifte og ikke i nogen form for logik.

Der har også i alle tilfælde været streams nok til rådighed.

mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Ok, så der er ikke umiddelbart noget mønster i hvad der sker (fejl i en bestemt serie el. lignende.)

Så tror jeg at mit bedste råd må være at du kontakter os for at fejlmelde. På den måde kan vi få startet noget konkret fejlretning. Det kunne f.eks. være fordi det går galt med de filer der indeholder info om optagelser - eller fordi der er nogle dårlige sektorer på harddisken - eller noget helt tredie  Glad humørikon

Mvh. Gitte

Hejsa

Jeg har også oplevet problemerne med, at en optagelse lader til at være af en bestemt længde f.eks. 2 timer, men man så kun har mulighed for at se x antal minutter. Desværre har jeg heller ikke kunne finde noget mønster i det, så indtil videre har jeg ikke gjort mere ved det.

På den ene side er det rart at høre, at jeg ikke er alene om at opleve problemet, men på den anden side ville det jo være bedre, hvis der findes en løsning på problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)