Optagefunktion

Hej.....

Jeg har konstateret at vi ikke kan bruge optagefunktionen, ej heller afspille gemte optagelser når vores datter ser tv på sin computer. Hvordan hænger det sammen? og kan det løses på nogen måde?

Mvh

Maj46

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er sansynlig vis forde at din datter, bruger alt formaget af jeres internet forbindelse, eller det kunne være grunden til at i ikke kan optage.

det tager 2-5 megabit at se og derfor også at optage en TV kanal(afhænig af om det er hd eller sd), så hvis der ikke er tilstræklig forbindelse kan man ikke.

men jeg er langtfra sikker på om det kan være det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

miela1 skrev:
Hej,

Det er sansynlig vis forde at din datter, bruger alt formaget af jeres internet forbindelse, eller det kunne være grunden til at i ikke kan optage.

det tager 2-5 megabit at se og derfor også at optage en TV kanal(afhænig af om det er hd eller sd), så hvis der ikke er tilstræklig forbindelse kan man ikke.

men jeg er langtfra sikker på om det kan være det.

Jeg tror ikke at fejlen skal findes i dette.

Når antallet af Tv-streams gives er det ud fra den samlede kapacitet på adressen, og disse streams er statiske og ændres ikke lige pludselig fordi datteren bruger internettet. Ligeledes bruger afspilning af gemt materiele ingen internetkapacitet så fejlen ligger nok heller ikke her.

Er det Webtv din datter ser? Hvor ser hun det?

Hvor hurtigt er jeres forbindele - log ind i homeboxen og se det.

Hvor mange Tv har i i jers abb? Har i multiroom?

Du må hoste op med lidt mere info hvis vi skal have nogen mulighed for at løse dette, noget særprægede, problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)