Svar

Optage program

• Bruger
  • 11 kommentarer
Jeg har nu ved flere lejligheder observeret følgende:

Jeg ser en udsendelse

Jeg får besøg og vil optage udsendelsen - jeg trykker på OPTAG og den går igang med at optage

Jeg slukker for TV og Box

Senere vil jeg så se den udsendelse, som jeg har optaget tidligere, og det kan jeg også, MEN ...

optagelsen indeholde IKKE HELE udsendelsen - optagelsen slutter FØR udsendelsen er færdig, men indeholder til gengæld udsendelsen fra dens START !

Det er fint den optager udsendelsen fra START, men den del HAR jeg jo set, så jeg er mere interesseret i RESTEN af udsendelsen, men der er kun optaget NOGET AF resten - ikke helt til udsendelsen slutter !

... og der er rigelig plads på disken !

Hvad er der galt ?

icon

Bedste svar af Martin12 28 september 2010, 10:43

Hej ksor

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der kan være flere årsager til, at du oplever problemer med optagefunktionen. Jeg vil derfor allerførst bede dig prøve at nulstille digitalmodtageren jf. denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Hvis dette ikke afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ksor

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der kan være flere årsager til, at du oplever problemer med optagefunktionen. Jeg vil derfor allerførst bede dig prøve at nulstille digitalmodtageren jf. denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Hvis dette ikke afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8