Svar

Optage en film og samtidig se en anden

Jeg har HD-pakken og Plus-pakken. I forklaringen til HD-Pakken står, at man ikke både kan optage 1 HD-program og så samtidig se et andet - det er helt OK. Jeg troede derimod, at jeg godt kunne se et "ikke HD" program samtidig med at jeg optager et andet "ikke HD-program"?

icon

Bedste svar af prebse 16 november 2010, 09:42

Jeg har talt med kundeservice, som meddeler, at jeg har se eller optag, så derfor kan jeg kun optage det program jeg ser! - det har noget med båndbredden at gøre.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det skal du også kunne med Pluspakken.

Jeg har netop fået udskiftet min TV-boks, og det fremgik af en indlæggsseddel, at jeg skulle ringe til Kundeservice for at få aktiveret Pluspakken.

Hvis din TV-boks er nyinstalleret, kan det være, at du bare skal ringe til Kundeservice for at få aktiveret Pluspakken?

mvh

Stephen

Jeg har talt med kundeservice, som meddeler, at jeg har se eller optag, så derfor kan jeg kun optage det program jeg ser! - det har noget med båndbredden at gøre.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du "kun" har for eksempel 10 Mb download hastighed, så oprettes du med adgang til 2 sessions.

En SD (almindelig) TV kanal fylder 1 session, 1 HD kanal fylder 2 sessions.

Du kan derfor optage en SD kanal mens du ser en anden SD kanal.

Ser du en HD kanal bruger du begge sessions til det og er derfor låst.

Eneste løsning (hvis du ønsker en løsning) er at undersøge om du kan få større download hastighed.

Har lige talt med kundeservice igen. Der hvor jeg bor, kan jeg ikke få båndbredde nok til optage og se. Problemet kan kunløses ved at droppe HD-pakken, så jeg skal ud at vælge.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Som mangeårig bruger af TDC TV med se og optag vil jeg ikke være i tvivl.

Det kan godt være HD er bedred billedkvalitet?

Men jeg vil nødig undvære min se og optag mulighed, jeg kan også kun få 10 Mb.

God fornøjelse med se og optag Meget glad humørikon

VH

Jørgen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8