opsigelse af bredbånd+tlf

• wat
  • 0 kommentarer
hej. hvis jeg vil opsige både min bredbånd og fastnet tlf hos jer så hvor lang tid i forvejen skal sige det til jer?? dvs hvor lang er opsigelsesperioden??

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Først det her er et kunde til kunde forum, så du skulle nok formulere dit spørsmål..

"Når jeg vil opsige mit abonnement hvor langtid i forvejen skal jeg sige til" eller noget i den stil.

nå for at komme til svaret, det normale er 1 måned, sådan er det ved de fleste selskaber også ved TDC.

Jeg har fjernet teksten i dette indlæg, idet brugeren som har lagt det op, har valgt at spamme flere tråde med samme tekst. Denne tekst giver ingen mening der hvor den er sat ind, men er blot for at genere andre brugere. Du kan stadig få teksten at se, da dette er ikke er censur. Du skal blot klikke på det indsatte link, så bliver du taget til een af de tråde, hvor brugeren har lagt samme tekst.

Hilsen

Patrick, moderator

/t5/Abonnement/opsigelse-af-mobilabonnement-i-bindingsperioden/m-p/18537

jeg vel gerne  opsige  min  internet  til den 21- 12.  2012.

Moderator: Fjernet personlige oplysninger - dette forum er offentligt tilgængeligt, og det er ikke hensigtsmæssigt at have den slags stående. 

Derudover skal jeg understrege, at opsigelse skal ske direkte til TDC og ikke igennem et offentligt forum. Du kan læse mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=12746 

/Ulf

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Din opsigelse her har ca. samme retsvirkning som hvis du satte den på opslagstavlen i den lokale brugs.....

Dette er et bruger-til-bruger forum.

Ring f.eks. til 70 70 30 00 - så kommer du i kontakt med TDC.

Du bør nok også lige kontakte administrator og undskylde og bede om at dine kontakinformationer bliver fjernet. Det er imod vilkårene at sætte den slags ind her....

Vh

Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Har skrevet til administratoren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P