Svar

Opsigelse af abonnement med mobilaftale

Hej forum

Jeg har købt en galaxy S2 med abonnement og mobil aftale på 24 måneder. Og har haft den i over 6 måneder nu. Så mit spørgsmål er, hvis jeg nu gerne vil skifte abonnement skal mobilen først betales fri før jeg kan opsige det? eller kan jeg godt forsætte min afbetaling her hos TDC uden at have et abonnement?

icon

Bedste svar af Electronic 17 juni 2012, 11:45

Hej,

Nu har jeg ikke selv haft en mobilaftale, men jeg ville da ringe til kundeservice og spørge om mulighederne. Men kan forstå på dig at du ønsker at skifte udbyder? For tror ikke det ville være noget problem at køre din afbetaling på mobilen over på et andet abonnement her hos TDC. Tror desværre ikke det er muligt at opsige dit abonnement 100%, mens du stadig har din mobilaftale.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nu har jeg ikke selv haft en mobilaftale, men jeg ville da ringe til kundeservice og spørge om mulighederne. Men kan forstå på dig at du ønsker at skifte udbyder? For tror ikke det ville være noget problem at køre din afbetaling på mobilen over på et andet abonnement her hos TDC. Tror desværre ikke det er muligt at opsige dit abonnement 100%, mens du stadig har din mobilaftale.

Hvorfor skulle man ikke kunne opsige sit abbonnement når man har en mobilaftale. TDC kan jo stadig godt sende en regning på mobilraten

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

For ved at have købt din mobil med et TDC abonn. har du fået rabat på telefonen.

Men kan ikke bide mig 100% sikker på, at abonn. ikke kan opsiges, også raten kan køre videre. Derfor jeg beder trådstarter henvende sig til kundeservice på tlf, mail eller butik og hører om mulighederne. For man kan jo altid bare få betalt resten af mobilens beløb af, så har man ikke det at tænke på mere. 

For beløbet på telefonen købt med abonn., vil have samme pris om du køber den her og nu, eller om du vælger at slå det ud i en 24 måneders rate.

hvad blev løsningen på dette? Jeg står lidt i samme situation. Kan man ikke poste svaret herinde ??

Det er hurtigt og svare på for det kan man godt har selv gjort det end da 2 gange så det er der ingen problemmer i

Jeg har selv en mobilaftatale med TDC nu og de bruger express bank. Så tror sagtens lånet kan foresætte selvom at du opsiger dit abb.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)