Svar

opsætning af windows live mail

Jeg har sat denne email program op som der står beskrevet på TDC hjemmeside. Efterfølgende har jeg afsluttet som man skulle.

Når jeg så åbner programmet igen og vil hente emails ind trykker jeg på knappen send og modtag email hvorefter der kommer noget op hvor jeg skal angiv brugernavn og adgangeskode til denne server, hvor serveren er asmtp.mail.dk. Jeg har forsøgt med min almindelige brugernavn og pasword ligesom jeg tjekker mine email på tdc hjemmeside, men dette er måske forkert, for programmet bliver ved med at brokke sig.

Nogen som ved hvad jeg gøre forkert og hvad jeg skal gøre isted for?.

VH Freddy

icon

Bedste svar af miela1 10 januar 2011, 18:25

Hej,

når du er sikker på at det virker, vil du så ikke markere svaret som løsning, da du så også er med til at hjælpe andre med samme problem.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det er forkert, dit bruger navn er din email adresse, dit password er det du oprette da du opretted mail adressen.

hvis du ikke kan huske paswordet kan du lave et nyt under webmail.

Hej,

Tak for svaret, så vidt jg kan se så virker det lige nu Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

når du er sikker på at det virker, vil du så ikke markere svaret som løsning, da du så også er med til at hjælpe andre med samme problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)