Svar

Opsætning af webmail til Outlook og til Android

• 0 kommentarer
Hej Alle.

Jeg håber virkelig, at der er nogen, der kan hjælpe mig, for jeg er ved at blive sindsyg:

Jeg har prøvet at sætte både outlook på min computer og mit mailprogram på telefonen (android) op med min webmail her fra TDC. Jeg har fundet alle de her fine vejledninger her på hjemmesiden, men det dur bare ikke!!! Både min computer og telefon bliver ved med at sige, at jeg skal kontrollere brugernavn/adgangskode - men det er de rigtige, jeg bruger!!!

Er der nogen, der har prøvet noget lignende, og har i også en løsning til problemet?

Mvh.

Pernille

icon

Bedste svar af miela1 26 april 2012, 19:06

Hej,

Ja, det er der rigtig mange der oplever, i langt de fleste tilfælde er det forde at de bruger forkert Password og/eller brugernavn.

det brugernavn du skal bruge er det samme som din email adresse.

den lidt underlige del er at dit password ikke er det samme som det du bruger til at logge på din TDC Webmail, men det du laved da du oprettet din webmail, men det har du ligesom jeg ville have gjort sikkert glemt.

så det du skal gøre er at gå ind på webmail under indstillinger kan du lave et nyt password.

nu logger du bare på din mail klienter med:

dit ny password som password

din email som brugernavn

så skulle det virke

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det er der rigtig mange der oplever, i langt de fleste tilfælde er det forde at de bruger forkert Password og/eller brugernavn.

det brugernavn du skal bruge er det samme som din email adresse.

den lidt underlige del er at dit password ikke er det samme som det du bruger til at logge på din TDC Webmail, men det du laved da du oprettet din webmail, men det har du ligesom jeg ville have gjort sikkert glemt.

så det du skal gøre er at gå ind på webmail under indstillinger kan du lave et nyt password.

nu logger du bare på din mail klienter med:

dit ny password som password

din email som brugernavn

så skulle det virke

Du er helt fantastisk!!!! Tusinde tusinde tak - det var det med passworded der drillede, men nu fungerer det helt perfekt.

Hav en helt fantastisk aften.

Mvh.

Pernille

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Mange Tak, og en rigtig god aften til dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)