Opsætning af Router

Hej

Jeg har skiftet Router, og har derefter problemer med afsending af MSM fra mine D-link kamera, der sidder under min Router. Jeg har skiftet til TDC Homebox ADSL. Jeg tror det kan være, der er lukket i Port opsætningen. Er det rigtigt og hvad kan jeg gøre?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Ull59

Det kan sagtens skyldes, at en port i Homebox'en er lukket til den indgående traffik, så du ikke kan hente dine billeder ind. Dette vil dog kun være tilfældet, hvis du prøver at hente filerne ind på en enhed, som ikke er opkoblet på dit eget netværk.

For at finde ud af, hvilke porte det drejer sig om, samt hvad kravene er, så er det en god idé at tage kontakt til forhandleren af disse D-link kameraer og høre, om der er en port der skal åbnes eller om de skal tilknyttes nogle bestemte IP adresse, hvis det bruges i et tilhørende program til dem.

Når du har fået disse informationer, så kan du følge guiden på http://go.tdc.dk/cfvigb for hvordan du åbner disse porte, hvis du selv har mod på det Glad humørikon Du kan også ringe til TDC Hotline på 70 70 30 30, som kan ligge en sag til vores Routersupport, som kan åbne dem for dig!

Hilsen Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P