Svar

Opsætning af Outlook Express

• 0 kommentarer
Jeg kunne pludselig ikke sende fra Outlook Express og måtte så efter lang tids irritation se, om jeg kunne gøre noget ved det.

Jeg troede, at det var lykkedes, men problemet er det samme, og samtidig har jeg så mistet alle mine mails på min tdc-mail.

Jeg har prøvet med smtp og asmtp. Der står 25, hvor der skal stå 587. Jeg har prøvet begge dele.

Hjælp! Jeg har snart ikke flere hår tilbage på hovedet.

bkn5

icon

Bedste svar af Stephen1 21 juni 2011, 21:15

Hej bkn5

Din TDC-mail/webmail styres jo af TDC, så du kan ikke umiddelbart gøre noget for at få forsvundne mails til at dukke op igen.

Hvis ikke det er fordi, din Outlook Express har hentet dine mails og tømt din TDC-mail/webmail, er der måske et problem med din TDC-mail/webmail? I så fald vil jeg foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og forklarer problemet.

Mvh Stephen

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bkn5

Du kan få adgang til en automatisk opsætning af Outlook Express via dette link: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=24375

Har du prøvet den automatiske opsætning?

Mvh Stephen

Tak for svaret. Nej, det havde jeg ikke. Det havde måske været bedre. Det virker, og jeg ved ikke hvorfor. Til gengæld kommer der nu ikke noget i min tdc-mail, og jeg har ikke fået det tilbage, der forsvandt. Har du en løsning på det?

bkn5

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bkn5

Din TDC-mail/webmail styres jo af TDC, så du kan ikke umiddelbart gøre noget for at få forsvundne mails til at dukke op igen.

Hvis ikke det er fordi, din Outlook Express har hentet dine mails og tømt din TDC-mail/webmail, er der måske et problem med din TDC-mail/webmail? I så fald vil jeg foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og forklarer problemet.

Mvh Stephen

Hej bkn5

Når du har sat din outlook express til at hente dine mail på din webmail, er det din outlook express program der tømmer din webmail konto.

Du kan opsætte din outlook expres til at gemme mail på din webmailkonto. Det gør du ved at gå ind i egenskaber og vælger et faneblad der ligner dette. Forneden står der du kan gemme en kopi af meddelelsen  på serveren.  Lige en lille kommentar mere: Når man forandrer en opsætning i et postpogram, skal man huske at lukke postpogrammet efter en forandrig og åbne det igen, for at forandringerne kan registreres i programmet.

Redigeret tilført:
Uaktuelt skilt er fjernet.

Forklaring på at gemme eller ikke gemme en kopi på tdc's server:
Åben din mailklient.
Du skal finde egenskaberne for din konto.
På et af fanebladene står der "Avanceret"

Nederst står der "Levering"

Hvis du vil gemme meddelelser på tdcs server, efter din mailklient har hentet dine mail, skal der være markering ud for "Gem meddelese på server efter hentning af meddelelser". Du kan også vælge hvor længe de skal gemmes.

Fjern eventuelle markeringer, hvis du ikke vil opbevare mails på webmail.

Hjælper dette ikke, vil jeg bede dig om at oprette en ny tråd, da dette er en af ældre dato.

Mange tak. Nu fungerer det. Blot var det ikke nok at lukke Outlook ned. Jeg måtte lukke hele pc'en ned og åbne igen. Hvor er jeg glad for, at have fundet dette forum.

bkn5

Du har ret, de forsvundne mails er nu på Outlook. Dejligt Glad humørikon

Det var ikke nok, at lukke Outlook ned. Jeg måtte lukke PC'en ned, før det kom til at fungere.

Mange tak bkn5

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P